light box
امتیاز 2.58 رضایت مشتری و سرویس های دستگاه خودپرداز (ATM): مرور منابع">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14
تعداد کلمات : 5800
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رضایت مشتری و سرویس های  دستگاه خودپرداز (ATM):  مرور منابع

 چکیده

  هدف از این مطالعه شناسایی شکاف های موجود در منابع در زمینه رضایت مشتری و استفاده از خدمات دستگاه های فروش دستگاه خودپرداز در نیجریه است. این تحقیق با تحقیقات علمی که رضایت مشتری را در سه بعد ۱) برآوردن نیاز ۲) عملکرد قطع مصرف ۳) مدل رفتار مصرف کننده که در طول زمان تغییر می کند ، فرض می کند. برخی از محققان میزان رضایت را از طریق؛ امنیت ، سرعت ، سهولت استفاده ، راحتی ، سودمندی ، دسترسی و غیره بررسی کردند. با این حال ، این مطالعه دستگاه های ای تی ام را به عنوان یک دستگاه مخابراتی کامپیوتری تأیید می کند که امکان انجام معاملات مالی را به صورت عمومی توسط مشتری فراهم می کند. بنابراین ، این مطالعه نتیجه می گیرد که یافته های تحقیقات قبلی ناسازگار یا ترکیبی است ، از این رو ، هیچ یک از تحقیقات منابع را در زمینه رضایت مشتری و خدمات دستگاه خودپرداز   مرور نمی کند(سرویس های دستگاه خودپرداز).

Title: Customer Satisfaction and Automated Teller Machine (ATM) Services: A Review of Related Literature

Abstract

 The aim of the study is to identify the gaps within the literature in the area of customer satisfaction and the use of automated teller machine services in Nigeria. The research concurred with the scholarly researches that conceptualized customer satisfaction in to three dimensions 1) fulfillment of need 2) function of discontinuation 3) model of consumer behavior that changes over time. Some scholars measure satisfaction through; security, speed, ease of use, convenience, usefulness, accessibility etc. However, the study concurred with the researches that confirm automated teller machines as a computerized telecommunication device that enables the financial transaction to be performed publicly by the customer. Thus, the study conclude that the findings of previous researches are inconsistent or mixed result, hence, none of the researches review literature within the context of customer satisfaction and automated teller machine services.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    استفاده از تحلیل اکسرژی و انرژی به منظور شبیه سازی عددی
    خـریـد محـصـول
    احیای میکروارگانیسم‌های روده بزرگ بعد از تجویز آنتی بیوتیک
    خـریـد محـصـول
    میزان آسیب و ضربه مغزی ناشی از اسب سواری
    خـریـد محـصـول
    کیفیت تصمیم گیری استراتژیک در سازمان‌های دولتی: چشم انداز پردازش اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    مطالعه همبستگی‌های بین خویشتن، اجتماع و سمبل‌ها
    خـریـد محـصـول
    راهبرد هدایت تقاضای CCN به عنوان الگوی راهزنی چند دست با تاخیر
    خـریـد محـصـول
    تنظیم دستمزد و قیمت: شواهد جدید از شرکت های اروگوئه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر سیاست پولی ایالات متحده بر نرخ های ارز کنترل شده و نظام های ارزی میخکوب
    خـریـد محـصـول
    تأثیر پشتیبانی مدیریت ارشد شرکت بر عملکرد پروژه در شرکت های دولتی منتخب در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا