light box
امتیاز 2.58 رفتار مشتری در زنجیره تامین اومنی چنل تحت سرویس های شبکه های اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 8000
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رفتار مشتری در  زنجیره تامین اومنی چنل تحت سرویس های شبکه های اجتماعی

 چکیده

  هدف-هدف این مقاله تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) بر رفتار مصرف کنندگان در زنجیره تامین اومنی چنل با استفاده از روش تحقیق معکوس است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – در ابتدا ، یک پرسشنامه برای به دست آوردن داده ها در مورد رابطه بین عوامل درک کانالها و رفتار مصرف کننده اجرا شد. پس از آن ، یک مدل معادله ساختاری ساخته شد و رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تعیین شد.

در نهایت ، اهمیت عوامل مختلفی که بر رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تحت SNS تأثیر می گذارد ، تعیین شد.

یافته ها – نتیجه گیری ها تأیید می کند که هنگامی که خریداران اطلاعاتی را از شبکه های اجتماعی به دست می آورند ، تأثیر مثبتی بر رفتارهای مصرف کننده ایجاد می شود. با این حال ، صرف نظر از ترمینال آنلاین ، آفلاین یا تلفن همراه ، کمبودها در عدم بازخورد مصرف کنندگان از کالاهای خریداری شده و سوگیری بازخورد نشان داده می شود. اصالت/ارزش-این مطالعه راه هایی را برای استفاده م Sثر از SNS ها در ایجاد زنجیره تامین اومنی چنل بررسی کرد. در همین حال ، پیشنهادات مربوطه به گونه ای ارائه شد که شرکت ها از نیازهای مصرف کنندگان مطلع شوند(سرویس های شبکه های اجتماعی).

Title: Consumer behavior in the omni-channel supply chain under social networking services

Abstract

Purpose – Increasing academic communities and practitioners begin to explore a novel method to reduce environmental pollution and realize green logistics delivery. Additionally, China’s Statistical Yearbook shows that the number of private cars has reached 165 million in China. Under this background, this study proposes a green delivery method by the combination of sharing vehicle (private cars) and IoT (Internet of things) from the
Purpose – The purpose of this paper is to analyze how social networking services (SNSs) affect consumers’ behaviors on the omni-channel supply chain by using a reverse research method. Design/methodology/approach – Initially, a questionnaire was administered to obtain data on the relationship between the perception factors of channels and consumer behavior. Subsequently, a structural equation model was constructed, and consumer behavior were determined in the omni-channel supply chain. Finally, the importance of various factors that affected consumer behavior in the omni-channel supply chain under SNSs was determined. Findings – Conclusions affirm that a positive effect on consumer channel behaviors occurs when buyers obtain information from social network platforms. However, regardless of online, offline, or mobile terminal, shortcomings are indicated in consumers’ lack of feedback on purchased goods and the bias of feedback. Originality/value – The study explored ways to efficiently apply SNSs in building the omnichannel supply chain. Meanwhile, corresponding suggestions were provided such that companies will know about consumer needs.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا