light box
امتیاز 2.58 تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 8500
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین

 چکیده

  هدف-این مقاله بر اساس مشارکت و نظریه های ارزش ارائه شده توسط مشتری ، چارچوبی جامع را پیشنهاد می کند که با آن روابط بین سیستم ردیابی مواد غذایی ، ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید مورد بررسی قرار می گیرد. این مطالعه همچنین نقش تعدیل کننده تخصص مصرف کننده در رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده را مورد بررسی قرار می دهد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – رویکرد پیمایشی ابزار اصلی جمع آوری داده ها است که از طریق آن در مجموع ۲۳۸ پاسخ قابل استفاده بدست آمده است. از مدل معادلات ساختاری برای بررسی روابط فرضی بین همه متغیرها استفاده شده است.

یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کیفیت اطلاعات ، قابلیت اطمینان درک شده و تشخیص محصول سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده تأثیر می گذارد و ارزش درک شده و قصد خرید به طور مثبت مرتبط است ، در حالی که تخصص مصرف کننده به عنوان تعدیل کننده رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده توسط مصرف کننده

اصالت/ارزش – این مطالعه نشان می دهد که چگونه ارزش درک شده توسط سیستم ردیابی مواد غذایی توسط مصرف کنندگان می تواند قصد آنها برای خرید مواد غذایی قابل ردیابی را افزایش دهد. این امر به نظریه ارزش و مشارکت ارائه شده توسط مشتری و همچنین استراتژی های بازاریابی محصول قابل ردیابی کمک می کند. از دیدگاه مدیریتی ، دستورالعمل هایی برای تولیدکنندگان و بازاریابان مواد غذایی قابل ردیابی ارائه می شود تا استراتژی های معقولی را برای جذب مصرف کنندگان برای خرید و توسعه پایدار صنایع غذایی پیاده سازی کنند.

Title: The impact of food traceability system on consumer perceived value and purchase intention in China

Abstract

 Purpose – Based on the involvement and customer-delivered value theories, this paper proposes a comprehensive framework with which to examine the relationships between food traceability system, consumer perceived value and purchase intention. The study also investigates the moderating role of consumer expertise in the relationship between food traceability system and perceived value. Design/methodology/approach – Survey approach is the primary data collection tool, through which a total of 238 useable responses were obtained. Structural equation modelling is employed to examine the hypothesized relationships among all variables. Findings – The findings show that the information quality, perceived reliability and product diagnosticity of food traceability system affect consumer perceived value, and the perceived value and purchase intention are positively associated, while consumer expertise acts as a moderator on the relationship between food traceability system and consumer perceived value. Originality/value – This study sheds light on how consumer perceived value of food traceability system can enhance their intention to purchase traceable food. It contributes to the theory of customer-delivered value and involvement as well as traceable product marketing strategies. From a managerial perspective, guidelines are provided for traceable food producers and marketers to implement reasonable strategies to attract consumers to purchase and promote the sustainable development of food industry.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    اقدام و عملکرد استراتژیک شرکت های فرآوری لبنیات کوچک و متوسط در کنیا
    خـریـد محـصـول
    انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    مفهوم CSR و اهمیت آن برای بانک های تجاری در زمینه بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا
    خـریـد محـصـول
    رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام
    خـریـد محـصـول
    بررسی تأثیر پذیری یاخته‌های بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات کافئین و قهوه بر عملکرد انسان
    خـریـد محـصـول
    تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فواید سلامتی و خطر مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا