light box
امتیاز 1.50 شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت">

عنوان فارسی مقاله:شبهات پیوسته: پاسخی به دیویدسون در خصوص پیاده سازی ساختار فرصت

 چکیده

 در مقاله اخیر (وود، ۲۰۱۷، همین مجله)، من خاطر نشان ساختم که مفهوم فرصت کارافرینانه، یک ساختار جامع الشمول می‌باشد که طیف وسیعی از پویایی‌ها را که منجر به تشکیل سرمایه گذاری جدید می‌شود پوشش می‌دهد. بر مبنای یک مرور منابع قوی در خصوص توسعه ساختار (هیرسچ و لوین، ۱۹۹۹، مک کینلی و مون، ۱۹۹۳)، من استدلال کردم که ساختارهای جامع الشمول مزایای منحصر به فردی را نسبت به ساختارهای تخصصی ودرجه پایین دارد زیرا آن‌ها واحدهای تلخیصی هستند (دوبین ۱۹۷۸) که امکان بازنمود کل پدیده پیچیده را می‌دهد. از این نقطه نظر، من به بیان اشتباهات و شبهات مربوط به حرکت به سمت پیاده سازی ساختار فرصت با جایگزینی آن با مفاهیم جایگزین و منحل کردن کامل استفاده از آن می‌پردازم. این شبهات بر ناتوانی تحقیقات قبلی در خصوص در نظر گرفتن نتایج حاصل از مسائل شفافیت فرایند متمرکز هستند به طوری که ساختار متناظر با کاربرد زبان توسط کارافرینان بوده و افرادی که تحت برچسب فرصت تحقیق می‌کنند به طور روز افزونی با چالش‌های حاصل از نظارت بر اعتبار مواجه هستند(شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Yesterday once more? Autobiographical memory evocation effects on
tourists' post-travel purchase intentions toward destination products

Abstract

When tourists return home from a remote tourism destination, it is not uncommon for them toencounter the destination's products being sold in their hometown. Autobiographical memory evocation is likely to affect their purchase intentions. This study aims to examine the effects of autobiographical memory evocation on behavioral responses. A conceptual model was developed to examine the causal relationships of product-destination congruity, travel satisfaction, autobiographical memory, evoked pleasure, destination attachment and purchase intention. Data were obtained from 342 tourists who had visited the heritage city of Lijiang, China. Autobiographical memory is found to lead to pleasure and a positive mood, higher levels of destination attachment, and greater purchase intentions for the product available in the tourist's hometown. Managerial implications are discussed.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تحلیل مقطعی در خصوص تاثیراجرای قانون روی اختلالات در دارایی مشهود تحت IFRS
خـریـد محـصـول
مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد
خـریـد محـصـول
عدم امنیت شغلی، عدالت رویه‌ای و اثرات تعدیل نیرو
خـریـد محـصـول
شیوه های کار انعطاف پذیر و جذابیت سازمانی در آلمان: نقش میانجی پشتیبانی
خـریـد محـصـول
اثرات همسال در تصمیمات افشای شرکتی
خـریـد محـصـول
ارزشگذاری دارایی چند منظوره برای زیرساخت عمرانی: همسوسازی رویکرد های ارزش گذاری
خـریـد محـصـول
وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه
خـریـد محـصـول
روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
خـریـد محـصـول
دکترین نخستین فروش مالکیت فکری و خط مشی در برابر محدودیت های بیگانگی
خـریـد محـصـول
هدف گذاری تورم در اقتصادهای نوظهور با تورم بالا: درسهایی درباره قوانین و ابزارها
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا