شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 22

تعداد کلمات : 10000

مجله : Tourism Management

انتشار : 2017

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
919 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شبهات پیوسته: پاسخی به دیویدسون در خصوص پیاده سازی ساختار فرصت

 چکیده

 در مقاله اخیر (وود، ۲۰۱۷، همین مجله)، من خاطر نشان ساختم که مفهوم فرصت کارافرینانه، یک ساختار جامع الشمول می‌باشد که طیف وسیعی از پویایی‌ها را که منجر به تشکیل سرمایه گذاری جدید می‌شود پوشش می‌دهد. بر مبنای یک مرور منابع قوی در خصوص توسعه ساختار (هیرسچ و لوین، ۱۹۹۹، مک کینلی و مون، ۱۹۹۳)، من استدلال کردم که ساختارهای جامع الشمول مزایای منحصر به فردی را نسبت به ساختارهای تخصصی ودرجه پایین دارد زیرا آن‌ها واحدهای تلخیصی هستند (دوبین ۱۹۷۸) که امکان بازنمود کل پدیده پیچیده را می‌دهد. از این نقطه نظر، من به بیان اشتباهات و شبهات مربوط به حرکت به سمت پیاده سازی ساختار فرصت با جایگزینی آن با مفاهیم جایگزین و منحل کردن کامل استفاده از آن می‌پردازم. این شبهات بر ناتوانی تحقیقات قبلی در خصوص در نظر گرفتن نتایج حاصل از مسائل شفافیت فرایند متمرکز هستند به طوری که ساختار متناظر با کاربرد زبان توسط کارافرینان بوده و افرادی که تحت برچسب فرصت تحقیق می‌کنند به طور روز افزونی با چالش‌های حاصل از نظارت بر اعتبار مواجه هستند(شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: Yesterday once more? Autobiographical memory evocation effects on tourists' post-travel purchase intentions toward destination products

Abstract

When tourists return home from a remote tourism destination, it is not uncommon for them toencounter the destination's products being sold in their hometown. Autobiographical memory evocation is likely to affect their purchase intentions. This study aims to examine the effects of autobiographical memory evocation on behavioral responses. A conceptual model was developed to examine the causal relationships of product-destination congruity, travel satisfaction, autobiographical memory, evoked pleasure, destination attachment and purchase intention. Data were obtained from 342 tourists who had visited the heritage city of Lijiang, China. Autobiographical memory is found to lead to pleasure and a positive mood, higher levels of destination attachment, and greater purchase intentions for the product available in the tourist's hometown. Managerial implications are discussed.

دیدگاهتان را بنویسید