light box
امتیاز 1.50 شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت">

عنوان فارسی مقاله:شبهات پیوسته: پاسخی به دیویدسون در خصوص پیاده سازی ساختار فرصت

 چکیده

 در مقاله اخیر (وود، ۲۰۱۷، همین مجله)، من خاطر نشان ساختم که مفهوم فرصت کارافرینانه، یک ساختار جامع الشمول می‌باشد که طیف وسیعی از پویایی‌ها را که منجر به تشکیل سرمایه گذاری جدید می‌شود پوشش می‌دهد. بر مبنای یک مرور منابع قوی در خصوص توسعه ساختار (هیرسچ و لوین، ۱۹۹۹، مک کینلی و مون، ۱۹۹۳)، من استدلال کردم که ساختارهای جامع الشمول مزایای منحصر به فردی را نسبت به ساختارهای تخصصی ودرجه پایین دارد زیرا آن‌ها واحدهای تلخیصی هستند (دوبین ۱۹۷۸) که امکان بازنمود کل پدیده پیچیده را می‌دهد. از این نقطه نظر، من به بیان اشتباهات و شبهات مربوط به حرکت به سمت پیاده سازی ساختار فرصت با جایگزینی آن با مفاهیم جایگزین و منحل کردن کامل استفاده از آن می‌پردازم. این شبهات بر ناتوانی تحقیقات قبلی در خصوص در نظر گرفتن نتایج حاصل از مسائل شفافیت فرایند متمرکز هستند به طوری که ساختار متناظر با کاربرد زبان توسط کارافرینان بوده و افرادی که تحت برچسب فرصت تحقیق می‌کنند به طور روز افزونی با چالش‌های حاصل از نظارت بر اعتبار مواجه هستند(شبهات پیوسته: پیاده سازی ساختار فرصت).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Yesterday once more? Autobiographical memory evocation effects on
tourists' post-travel purchase intentions toward destination products

Abstract

When tourists return home from a remote tourism destination, it is not uncommon for them toencounter the destination's products being sold in their hometown. Autobiographical memory evocation is likely to affect their purchase intentions. This study aims to examine the effects of autobiographical memory evocation on behavioral responses. A conceptual model was developed to examine the causal relationships of product-destination congruity, travel satisfaction, autobiographical memory, evoked pleasure, destination attachment and purchase intention. Data were obtained from 342 tourists who had visited the heritage city of Lijiang, China. Autobiographical memory is found to lead to pleasure and a positive mood, higher levels of destination attachment, and greater purchase intentions for the product available in the tourist's hometown. Managerial implications are discussed.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
خـریـد محـصـول
بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
خـریـد محـصـول
مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
خـریـد محـصـول
پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
خـریـد محـصـول
جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
خـریـد محـصـول
بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
خـریـد محـصـول
دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
خـریـد محـصـول
الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
خـریـد محـصـول
استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا