light box
امتیاز 2.93 شبکه‌های اجتماعی، تعامل پذیری و رضایت: ارزیابی عوامل رفتاری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 11400
مجله : Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research ISSN 0718–1876 Electronic Version VOL 8 / ISSUE 1 / APRIL 2013 / 35-52 © 2013 Universidad de Talca - Chile This paper is available online a
انتشار : 2013
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: شبکه‌های اجتماعی، تعامل پذیری و رضایت: ارزیابی عوامل رفتاری، فنی اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوری

 چکیده  

 از آن جا که کاربرد و ارزش شبکه‌های اجتماعی توسعه یافته و خلاقیت روز به روز رشد می‌کند، این سؤال که چگونه می‌توان افراد مختلف را به سایت‌های مختلف جذب کرد، یک سؤال مهم می‌باشد. این تحقیق بر تعامل پذیری و نقش آن در رضایت کاربران از سایت شبکه‌های اجتماعی متمرکز است. مدل ارائه شده بر عواملی متمرکز است که به پاسخ به این سؤالات کمک می‌کند. یک نظر سنجی از ۱۶۴ کاربر وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، لینکدین و توییتر) در خصوص پذیرش فناوری، عوامل مرتبط با بازار و رضایت کاربر انجام شد. نتایج نشان داد که تعامل ادراک شده (بر اساس کنترل) و سطح تمرکز، روی رضایت نهایی کاربر اثر دارد و شبکه‌ی اجتماعی از پیشایندهای مدل پذیرش فناوری (TAM) است. این یافته‌ها نشان می‌دهند که هر دوی عوامل بازاریابی و TAM روی تجربه‌ی کاربر از سایت شبکه‌های اجتماعی اثر دارد(شبکه‌های اجتماعی، تعامل پذیری و رضایت).

Title: Social Networks, Interactivity and Satisfaction: Assessing Socio-Technical Behavioral Factors as an Extension to Technology Acceptance

Abstract

As the use and value of social networks continues to expand and creatively grow, the question of how to attract people to the various sites becomes an important question. This research focuses on interactivity and its role in user satisfaction with a social network site. A model is put forth that focuses on factors that help answer these questions. A survey was conducted with 164 users of social networking websites (i.e. Facebook, Linkedin & Twitter) regarding technology acceptance, marketing related factors and user satisfaction. We find that perceived interactivity (in terms of control) and level of focus/concentration do affect an end user’s satisfaction with a social network along with antecedents from the technology acceptance model (TAM). These findings suggest both TAM related factors and marketing related factors both impact the user experience on a social networking site.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
خـریـد محـصـول
آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
خـریـد محـصـول
چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
خـریـد محـصـول
تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
خـریـد محـصـول
اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
خـریـد محـصـول
مواد هیبریدی آلی- غیر آلی هترومتالیک مبتنی بر پلی اگزومتالات
خـریـد محـصـول
پیش بینی رشد ناپیوسته ترک خستگی در پلی اتلین با تراکم بالا بر اساس تئوری لایه ترک
خـریـد محـصـول
استخراج سریوم با کاهش متالوترمیک با استفاده از تزریق پودر اکسید سریوم
خـریـد محـصـول
مطالعه سینتیک استخراج استرانسیوم با کاهش متالوترمیک
خـریـد محـصـول