light box
امتیاز 2.58 شبکه های حساس به زمان در سامانه های نهفته یا تعبیه شده خودرو">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32
تعداد کلمات : 15000
مجله : Journal of Systems Architecture
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شبکه های حساس به زمان در سامانه های نهفته یا تعبیه شده خودرو: وضعیت پیشرفت و فرصت های تحقیقاتی

 چکیده

  پیشرفت‌های عملکردی و ویژگی‌های جدید مشتری که در حال حاضر در سیستم‌های خودروی مدرن یافت می‌شوند، نیازمند ارتباطات درون خودرو با پهنای باند بالا و تاخیر کم هستند که برای وسایل نقلیه خودران حتی قانع‌کننده‌تر می‌شود. در تلاش اخیر برای برآوردن این الزامات، گروه کاری شبکه حساس به زمان (TSN) IEEE مجموعه‌ای از استانداردها را ایجاد کرده است که ویژگی‌های جدیدی را در اترنت سوئیچ شده معرفی می‌کند. استانداردهای TSN، برای مثال، مفهومی رایج از زمان را از طریق همگام‌سازی ساعت دقیق و قابل اعتماد، محدودیت‌های تاخیر برای ترافیک بلادرنگ، انتقال‌های مبتنی بر زمان، قابلیت اطمینان بهبود یافته و موارد دیگر ارائه می‌دهند. به منظور استفاده کامل از پتانسیل این پروتکل‌های جدید در حوزه خودرو، TSN باید به طور یکپارچه در فرآیندهای توسعه مبتنی بر مدل‌های پیشرفته و پیشرفته برای سیستم‌های تعبیه‌شده خودرو یکپارچه شود. برخی از مراحل اصلی در این فرآیندها شامل مدل سازی معماری نرم افزار، تأیید قابلیت پیش بینی زمان، شبیه سازی و تحقق و استقرار سخت افزار است. علاوه بر این، در طول توسعه سیستم های تعبیه شده خودرو، الزامات ایمنی و امنیتی مشخص شده در این سیستم ها باید به درستی در نظر گرفته شود. در این زمینه، این کار مروری بر TSN در کاربردهای خودرو ارائه می‌کند و پیشرفت‌های فناوری اخیر مربوط به پذیرش TSN در سیستم‌های تعبیه‌شده خودرو را مورد بحث قرار می‌دهد. این کار همچنین به چالش های باز و جهت گیری های تحقیقاتی آینده اشاره می کند(شبکه های حساس به زمان).

Title: Time-Sensitive Networking in automotive embedded systems: State of the art and research opportunities

Abstract

 The functionality advancements and novel customer features that are currently found in modern automotive systems require high-bandwidth and low-latency in-vehicle communications, which become even more ompelling for autonomous vehicles. In a recent effort to meet these requirements, the IEEE Time-Sensitive Networking (TSN) task group has developed a set of standards that introduce novel features in Switched Ethernet. TSN standards offer, for example, a common notion of time through accurate and reliable clock synchronization, delay bounds for real-time traffic, time-driven transmissions, improved reliability, and much more. In order to fully utilize the potential of these novel protocols in the automotive domain, TSN should be seamlessly integrated into the state-of-the-art and state-of-practice model-based development processes for automotive embedded systems. Some of the core phases in these processes include software architecture modeling, timing predictability verification, simulation, and hardware realization and deployment. Moreover, throughout the development of automotive embedded systems, the safety and security requirements specified on these systems need to be duly taken into account. In this context, this work provides an overview of TSN in automotive applications and discusses the recent technological developments relevant to the adoption of TSN in automotive embedded systems. The work also points at the open challenges and future research directions.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
    خـریـد محـصـول
    اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
    خـریـد محـصـول
    فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
    خـریـد محـصـول
    ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
    خـریـد محـصـول
    کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
    خـریـد محـصـول
    پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
    خـریـد محـصـول
    آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
    خـریـد محـصـول
    چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
    خـریـد محـصـول
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا