light box
امتیاز 2.93 انتشار و ظهور پیام‌های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 10
تعداد کلمات : 2500
مجله : Journal of Adolescent Health
انتشار : 2015
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:انتشار و ظهور پیام‌های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان: شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر در یک کمپین بازاریابی ورزشی کانادا

 چکیده  

ما به ارزیابی پتانسیل پیام‌های نامطلوب در تبلیغات آنلاین برای جوانان با استفاده از یک نمونه از کمپین بازاریابی کانادا موسوم به آن را روشن کن، از یک شرکت بزرگ ورزشی پرداختیم.

روش‌ها: یک آزمایش کنترل شده تصادفی متغیر از ۲۰ کلاس راهنمایی در مونترال کانادا در نظر گرفته شد. کلاس‌ها به طور انتخابی به تبلیغات لایت آیت اپ (n=205) و یا تبلیغات مقایسه خنثی (n=192) تخصیص داده شد. شاخص‌های برایند اصلی، خود گزارش‌های پیام‌های مواد مخدر غیر قانونی در تبلیغات بودند.

نتایج: از دانش آموزان، ۲۲٫۹ درصد گزارش گردند که تبلیغات لایت آیت آپ حاوی پیام‌های های غیر قانونی مواد مخدر در مقایسه با ۱ درصد برای تبلیغات مقایسه‌ای بود (خطر نسبی ۲۲، فاصله اطمینان ۹۵ درصد).

نتیجه گیری: جوانان در این مطالعه بر این باور بودند که تبلیغات فوق مربوط به مواد مخدر غیر قانونی بود. کمپین نشان داد که چگونه تبلیغات رفتارهای ناخواسته دامن می‌زنند(شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر).

Title: Unintended Messages in Online Advertising to Youth: Illicit Drug Imagery in a Canadian Sports Marketing Campaign

Abstract

Purpose: We assessed the potential for harmful messages in online advertisements targeted to youth, using the example of the Canadian “Light It Up” marketing campaign from a large sports corporation. Methods: We undertook a cluster randomized controlled trial of 20 secondary school classes in Montreal, Canada. Classes were randomly allocated to view a “Light It Up” advertisement (n ¼ 205) or a neutral comparison advertisement (n ¼ 192). The main outcome measures were self-reports of illicit drug messages in the advertisements. Results: Of the students, 22.9% reported that the “Light It Up” advertisement contained illicit drug messages compared with 1.0% for the comparison advertisement (relative risk, 22.0; 95% confidence interval, 6.5e74.9). Conclusions: Although meant to promote sports, youth in this study believed that the “Light It Up” advertisement was related to illicit drugs. The campaign illustrates how advertisements may inadvertently market unwanted behaviors to children.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
خـریـد محـصـول
پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
خـریـد محـصـول
جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
خـریـد محـصـول
بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
خـریـد محـصـول
دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
خـریـد محـصـول
الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
خـریـد محـصـول
استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
خـریـد محـصـول
تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
خـریـد محـصـول
مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
خـریـد محـصـول
تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا