light box
امتیاز 2.58 شناسایی شرایط پیشین برای خرید مارک لوکس">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36
تعداد کلمات : 8500
مجله : Journal of Retailing and Consumer Services
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شناسایی شرایط پیشین برای خرید مارک لوکس

 چکیده

در این تحقیق از نظریات خود تعیین کنندگی و پیچیدگی استفاده می کنیم و هدف ما این است که دستورالعمل های مقدمه برای قصد مصرف کنندگان چینی برای خرید برندهای لوکس چینی (داخلی) یا غیرچینی (خارجی) را شناسایی نماییم. ما دو مطالعه را انجام دادیم. اول، یک بررسی آنلاین را انجام دادیم تا مقدمات لازم برای خرید برندهای لوکس را بررسی نماییم. شرایط (مقدمات) انتخاب شده در این مطالعه شامل ادراک های ارزش، موقعیت های خاص، و خصوصیات جمعیت شناختی هستند. ما از یک روش نامتقارن از طریق بکارگیری تحلیل تطبیقی کیفی مجموعه فازی (fsQCA) استفاده کردیم تا مقدمات منحصر به فرد قصدهای خرید را شناسایی کنیم. آزمایش متقارن را نیز – با هدف مقایسه – قبل از تحلیل تطبیقی کیفی مجموعه فازی (fsQCA) انجام دادیم. یافته های روشهای متقارن و نامتقارن دارای چندین یافته مشابه و در عین حال مکمل هستند و بنابراین بینش های جدیدی را درباره انتخاب برندهای لوکس توسط مصرف کنندگان ایجاد می کنند. در مطالعه دوم، مصاحبه هایی را انجام می دهیم تا درک خود از دانش مصرف کنندگان چینی، و ادراک و نگرش های آنها نسبت به برندهای لوکس را عمیق تر سازیم. و در نهایت مقاله حاضر را با بحث و مفاهیمی برای برندهای لوکس در بازار چین به پایان می رسانیم(شرایط پیشین برای خرید مارک لوکس).

Title: Identifying antecedent conditions for luxury brand purchase

Abstract

 This research draws upon self-termination and complexity theories and aims to identify the antecedent recipes for Chinese consumers’ intention to purchase Chinese- (referred to as domestic) or non-Chinese (referred to as foreign) luxury brands. Two studies were undertaken. First, an online survey was undertaken to examine the antecedent conditions of luxury brand purchase. The opted conditions in this study include value perceptions, special occasions, and demographic profiles. An asymmetrical method by employing fsQCA was used to identify the unique antecedent conditions of purchase intentions. Symmetrical testing was also performed prior to fsQCA as a comparison. The findings from symmetrical and asymmetrical methods share few similar, but nevertheless complementary findings, hence providing new insights into consumers’ luxury brand choices. In the second study, interviews were conducted to deepen the understanding of Chinese consumers’ knowledge, perceptions of, and attitudes towards luxury brands. Discussion and implications for marketing luxury brands in the Chinese market conclude this paper.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
    خـریـد محـصـول
    ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
    خـریـد محـصـول
    الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
    خـریـد محـصـول
    رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
    خـریـد محـصـول
    تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
    خـریـد محـصـول
    بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا