light box
امتیاز 2.58 مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 5500
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان در مورد نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

 چکیده

مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان در اصل به عنوان اجرای یک استراتژی تجاری در نظر گرفت. هدف آن بهینه سازی ارزش مشتری بلند مدت است. امور کلی شرکت، بازاریابی و خدمات به مشتری همه باید مشتری مدار باشند. کسب و کارهایی که با در نظر گرفتن مشتریان، فرهنگ، استراتژی و رهبری را توسعه می‌دهند، می‌توانند به طور مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را با کمک فناوری اطلاعات از یک سو انجام دهند و نتایج کلی را از سوی دیگر به طور دقیق اندازه گیری کنند. مطالعه حاضر یک مطالعه تجربی در مورد یک شرکت با استفاده از تحقیقات موردی انجام می‌دهد. هدف از این مطالعه بررسی معنا و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط یک شرکت بین المللی اجرا شده است. این مطالعه موردی امیدوار است بتواند به یافتن روابط متقابل بین ساختارهای مختلف مهم مدیریت ارتباط با مشتری کمک کند، بنابراین یک مدل مدیریت ارتباط موفق با مشتری برای تنظیم روشهای مدیریت ارتباط با مشتری و اطمینان از مدیریت موفق روابط مشتری در یک شرکت بین المللی ایجاد می‌کند(شرکت بین المللی خودرو مستقر).

Title: A Case Study of a Taiwan-based International Car Company as to its Execution of Customer Relationship Management

Abstract

 Customer relationship management can be regarded, in essence, as execution of a business strategy. It aims to optimize long-term customer value. Company general affairs, marketing and customer service all need to be customer-oriented. Businesses that develop culture, strategy and leadership by taking customers into the first consideration can effectively perform customer relationship management with the help of information technology on the one hand, and precisely measure overall outcome on the other hand. The present study conducts an empirical study on an enterprise using case study research. The purpose of this study is investigating the meaning and implication of customer relationship management implemented by an international enterprise. This case study hopefully can help find mutual relations between different important constructs of customer relationship management, thus developing a successful customer relationship management model for regulating the performing procedure of customer relationship management and assuring successful customer relationship management of an international enterprise.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    اقدام و عملکرد استراتژیک شرکت های فرآوری لبنیات کوچک و متوسط در کنیا
    خـریـد محـصـول
    انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    مفهوم CSR و اهمیت آن برای بانک های تجاری در زمینه بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا
    خـریـد محـصـول
    رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام
    خـریـد محـصـول
    بررسی تأثیر پذیری یاخته‌های بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات کافئین و قهوه بر عملکرد انسان
    خـریـد محـصـول
    تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فواید سلامتی و خطر مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا