light box
امتیاز 2.65 ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 24
تعداد کلمات : 7000
مجله : JOURNAL OF TRANSPORTATION SAFETY & SECURITY
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری

  چکیده

 برآورد مدل‌های پیش بینی تصادف و استفاده از رویکرد بیزی در شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های تحت نظارت شهرداری، به دلیل داده‌های ترافیکی محدود، چالش برانگیز است. این مطالعه، پنج روش شناسایی نقطه‌ی داغ (HSID) را ارائه می‌کند که در آن اطلاعات ترافیک روزانه‌ی میانگین (AADT) (یعنی فراوانی تصادف CF، آسیب معادل به اموال، شاخص شدت نسبی، فراوانی تصادف میانگین پیش بینی شده با روش گشتاور (MOM) و تحلیل مقطعی (CSA) برای شناسایی نقاط داف برای بخش‌های جاده‌های تحت نظارت شهری، نیاز نیست. بخش‌ها به ۱۱ گروه همگن بر مبنای ویژگی‌های هندسی، طبقه بندی شدند. پنج روش HSID در همه‌ی بخش‌ها در هر گروه جاده و در کل ایالت برای تحلیل سیستماتیک استفاده شد. چهار تست کمی (تست پیوستگی سایت، تست پیوستگی روش، تست تفاوت رتبه و تست امتیاز کل) برای مقایسه‌ی عملکرد پنج روش HSID استفاده شد. نتایج نشان می‌دهد که MOM عملکرد بهتری از روش‌های دیگر در شناسایی نقاط داغ برای شریان‌های یک طرفه، جاده‌های محلی شهری یک طرفه، جاده‌های محلی دو طرفه شهری، شریان‌های دو طرفه چند لاینی و جاده‌های شهری دارد. CF عملکرد بهتری برای شریان‌های روستایی، جاده‌های محلی، شریان‌های دو طرفه، اتوبان‌ها، و جاده‌های محلی دو طرفه داشته و CSA بهترین عملکرد را در همه‌ی پنج روش HSID در شناسایی و رتبه بندی نقاط داغ برای همه‌ی گروه‌ها داشت.

Title: Evaluation of hot spot identification methods for municipal roads

Abstract

Estimating crash prediction models and applying the Empirical Bayesian approach in identifying hotspots for roads under municipal jurisdiction is often challenging due to the lack of traffic count data. This study presents five hotspot identification (HSID) methods in which annual average daily traffic (AADT) information is not required (i.e., crash frequency [CF], equivalent property damage only, relative severity index, excess predicted average crash frequency using method of moments [MOM], and cross sectional analysis [CSA]), to identify hotspots for road segments under municipal jurisdiction in Connecticut. The segments were categorized into 11 homogenous groups based on the roadway geometric characteristics. The five HSID methods were applied to all segments in each roadway group separately and across the entire State for a systemic analysis. Four quantitative tests (i.e., site consistency test, method consistency test, total rank difference test, and total score test) were used to compare the performance of the five HSID methods. The results indicate that the MOM outperforms others in identifying hotspots for urban one-way arterials, urban one-way local roads, urban two-lane two-way local roads, urban multilane two-way arterials, and urban multilane two-way collectors; the CF outperforms others for rural arterials and collectors, rural local roads, urban one-way collectors, urban two-lane two-way arterials, urban two-lane two-way collectors and urban multilane two-way local roads, and the CSA performs best in all of the five HSID methods in identifying and ranking the roadway hotspots for all roadway groups together.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا