light box
امتیاز 2.58 شکست بازار رسانه ای نیجریه، علل، پیامدها و راه حل ها">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12
تعداد کلمات : 4700
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شکست بازار رسانه ای نیجریه، علل، پیامدها و راه حل ها

 چکیده

صنعت رسانه، به ویژه ژانر روزنامه، مسلماً در حال شکست است و دلیل آن این است که محصول اطلاعاتی با هزینه نهایی ثابت و کم هستند. به عبارت دیگر، تولید محتوای رسانه‌ای پرهزینه است، اما بازتولید آن ارزان است و از طریق فناوری‌های اطلاعاتی جدید به مصرف‌کنندگان منتقل می‌شود که خدمات اطلاعاتی را «رقابتی» و «کالا»تر کرده است. سازمان رسانه ای به دلیل ساختار، عملکرد و مقررات آن در جامعه ای که در آن فعالیت می کند به عنوان یک بازار توصیف شده است. اگرچه این مورد در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی است، اما هیچ مطالعه شناخته شده ای وجود ندارد که به ترتیب بر شکست بازار رسانه ای در زمینه آفریقا و نیجریه تمرکز کند. مفهوم این امر این است که مطالعات انجام شده در مناطق دیگر را می توان در بقیه آفریقا تعمیم داد، و ممکن است به دلیل فرهنگ، ترجیحات رسانه ای و میزان مصرف، سیاست و سایر پویایی های محلی، تصویر واقعی را نشان ندهد. در مقابل این پس‌زمینه است که این مطالعه بر شکست بازار رسانه‌ای در زمینه‌های نیجریه تمرکز دارد. این مقاله عوامل مختلفی را که منجر به شکست بازار روزنامه‌ها در نیجریه شده است، نشان می‌دهد که شامل رسانه‌های اجتماعی، فساد و چالش‌های فیزیکی می‌شود. راه حل هایی نیز به منظور احیای صنعت بیمار رسانه های چاپی در نیجریه ارائه شده است. این مقاله استدلال می‌کند که در صورت عدم مداخله فوری، این بخش حیاتی که منابع جایگزین اطلاعات را برای اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان فراهم می‌کند، علاوه بر از دست دادن مشاغل، با انقراض روبرو خواهد شد.

Title: Nigeria Media Market Failure, Causes, Implications and Solutions

Abstract

 The media industry, especially the newspaper genre is arguably failing slowly, and the reason is because the information product is characterised by fixed and low marginal cost. In other words, media content is expensive to produce but cheap to reproduce and passed to consumers via the new information technologies that have made information services more ‘competitive’ and ‘commodified’. The media organisation has been described as a market owing to its structure, functions and regulations in the society where it operates. Although this is the case in Europe, Asia, and North America, there is no known study that focuses on the media market failure in African and Nigerian contexts respectively. The implication of this is that studies carried out in other areas could be generalised on the rest of Africa, and it may not truly paint the picture due to culture, media preferences and consumption rate, politics and other local dynamics. It is against this backdrop that this study focuses on media market failure in Nigeria contexts. The paper unveils the different factors that led to newspapers market failure in Nigeria which include the social media, corruption and physical challenges. Solutions are also proffered in order to resuscitate the ailing print media industry in Nigeria. The paper argues that in the event of lack of urgent intervention, this vital sector that provides alternative sources of information for a vast majority of audiences will face extinction in addition to loss of jobs.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    طبقه بندی جنسیتی با استفاده از مدل پیشنهادی مبتنی بر CNN و بهینه سازی کلونی مورچه ها
    خـریـد محـصـول
    شیوه های حسابرسی داخلی و عملکرد مالی تعاونی های پس انداز و اعتبار
    خـریـد محـصـول
    پیش‌بینی جریان نقدی و تأثیر آن بر پایداری مالی سازمان‌های مبتنی بر جامعه
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده تامین مالی ازمحل استقراض: استارت آپ های فین تک
    خـریـد محـصـول
    استفاده از کلاه ایمنی در ورزشکاران سوارکار: فرصت هایی برای مداخله
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری، بهزیستی، علائم افسردگی و سطوح ضربه مغزی در ورزشکاران سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    صدمات سوارکاری: بررسی پنج ساله پذیرش بیماران در بیمارستان در بریتیش کلمبیا، کانادا
    خـریـد محـصـول
    تاریخچه ضربه مغزی و پایگاه دانش در ورزشکاران رقابتی سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل آسیب ها در مسابقات سوارکاری رقابتی
    خـریـد محـصـول
    کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا