light box
امتیاز 2.58 مطالعه تجربی شیوه های مدیریت زنجیره سبز در میان تولید کنندگان بریتانیایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25
تعداد کلمات : 9400
مجله : Journal of Manufacturing Technology Management
انتشار : 2010
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مطالعه تجربی  شیوه های مدیریت زنجیره سبز در میان تولید کنندگان بریتانیایی

چکیده

هدف – هدف این مقاله بررسی میزان و ماهیت سبز بودن زنجیره تأمین (SC) در بخش تولید انگلستان و عواملی که بر وسعت و عمق این فعالیت تأثیر می گذارند  است.

طراحی / روش / رویکرد – براساس یافته های نمونه سازمان های تولیدی که از عضویت موسسه خرید و عرضه استخراج شده اند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری می شوند ، قبل از توزیع با پاسخ ۶۰ شركت تولیدی به صورت آزمایشی و پیش آزمایش می شوند.

یافته ها – به طور متوسط ​​تولید کنندگان بیشترین فشار را برای بهبود عملکرد زیست محیطی از طریق قانون و محرک های داخلی (شناسه ها) احساس می کنند. کمترین فشارهای تأثیرگذار مربوط به محرک های اجتماعی و فشارهای ناشی از فشارهای فردی از طرف مشتریان است. روشهای مدیریت زنجیره تأمین سبز (GSCM) در میان این گروه “متوسط” از سازمانهای تولیدی انگلستان ، بیشتر بر روی فرآیندهای داخلی ، با ریسک بالاتر ، توصیفی تمرکز دارند. نگرش محیطی (EA) پیش بینی کننده اصلی فعالیت GSCM است و سازمانهایی که نگرشی مترقی دارند نیز از نظر عملیاتی بسیار فعال هستند. EA رابطه ای را با محرک های قانونگذاری نشان می دهد اما عوامل دیگر نیز تأثیرگذار هستند. فعالیت عملیاتی همچنین ممکن است توسط موارد احتمالی سازمانی مانند خطر ، اندازه و ملیت تعدیل شود(شیوه های مدیریت زنجیره سبز).

محدودیت ها / پیامدهای تحقیق – محدودیت اصلی در این مقاله ، نمونه تولیدی نسبتاً کوچک است.

مفاهیم عملی – این مقاله مجموعه ای از سازه ها را ارائه می دهد که شرکت های فعالیت های عملیاتی GSCM را برای محک زدن خود در برابر آنها مشخص می کند. این نشان می دهد که چه عواملی باعث ایجاد این تغییرات عملیاتی می شوند و شرایط احتمالی صنعت چگونه می توانند تأثیرگذار باشند.

اصالت / ارزش – این مقاله بررسی می کند که چه چیزی رفتار محیطی را در بین یک نمونه “متوسط” از تولیدکنندگان به وجود می آورد ، چه عملکردهای مدیریتی خاصی رخ می دهد و روابط بین آنها نیز تشریح شده است.

Title: An empirical study of green supply chain management practices amongst UK manufacturers

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine the extent and nature of greening the supply chain (SC) in the UK manufacturing sector; and the factors that influence the breadth and depth of this activity. Design/methodology/approach – Based on the findings from a sample of manufacturing organisations drawn from the membership of The Chartered Institute for Purchasing and Supply. Data are collected using a questionnaire, piloted and pre-tested before distribution with responses from 60 manufacturing companies. Findings – On average manufacturers perceive the greatest pressure to improve environmental performance through legislation and internal drivers (IDs). The least influential pressures are related to societal drivers and SC pressures from individual customers. Green supply chain management (GSCM) practices amongst this “average” group of UK manufacturing organisations are focusing on internal, higher risk, descriptive activities, rather than proactive, external engagement processes. Environmental attitude (EA) is a key predictor of GSCM activity and those organisations that have a progressive attitude are also operationally very active. EA shows some relationship to legislative drivers but other factors are also influential. Operational activity may also be moderated by organisational contingencies such as risk, size, and nationality. Research limitations/implications – The main limitation to this paper is the relatively small manufacturing sample. Practical implications – This paper presents a series of constructs that identify GSCM operational activities companies to benchmark themselves against. It suggests which factors are driving these operational changes and how industry contingencies may be influential. Originality/value – This paper explores what is driving environmental behaviour amongst an “average” sample of manufacturers, what specific management practices take place and the relationships between them.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا