خدمات برای فاز اولیه‌ی توسعه خدمات

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 5

تعداد کلمات : 2018

مجله : CIRP 00 (2017

انتشار : 2003

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
18 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
820 بازدید
18,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: چارچوب طراحی خدمات برای فاز اولیه‌ی توسعه خدمات

چکیده

 خدمات بر اقتصاد ما چیره شده است و نقشی تعیین کننده و مهم در موفقیت استراتژی کسب و کار ایفا می‌کند. فرایند توسعه‌ی خدمات، یک موضوع مهم در بسیاری از صنایع خدماتی برای اطمینان از مزیت‌های رقابتی پایدار می‌باشد(طراحی برای فاز اولیه‌ی توسعه خدمات). در توسعه‌ی خدمات جدید، تلاش‌های زیای بر ایجاد ویژگی‌های محوری متمرکز شده‌اند و توجه زیادی به براورده سازی نیازهای مشتریان صورت گرفته است به طوری که هدف اصلی، براورده کردن انتظارات با کیفیت بالاست. در این مقاله، ما یک چارچوب خدماتی ParBaSe را ارائه می‌کنیم که هدف آن استفاده از رویکرد طراحی خدمات پارامتریک در فرایند توسعه‌ی سرویس اولیه است. این چارچوب جدید، ابزارهای کافی را برای بازنمایی و نشان دادن نیازهای ذی نفعان در مرحله‌ی طراحی نوآور یخدماتی ارائه می‌کند. به علاوه، برنامه‌ی نرم افزاری برای بهبود کارایی و دقت ضمن به کارگیری فاز مفهومی فرایند توسعه‌ی خدمات است.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A service design framework for the initial phase of service development

Abstract: 

Abstract In today’s business environment, the trend towards more product variety and customization is unbroken. Due to this development, the need of agile and reconfigurable production systems emerged to cope with various products and product families. To design and optimize production Services dominates our economy and plays a decisive role on the success of any business strategy. The process of service development is important concern in many product service industries to ensure sustainable competitive advantages. In developing new services, a large amount of efforts has been focused in crafting its core features and attributes, and extensive attention is paid to conform to customer needs, with an eye to satisfy the expectations of high quality. In this paper we present a ParBaSe service framework, which aims to enable parametric based service design approach in the initial service development process. This novel framework provides an adequate means to represent stakeholder’s requirements in the design phase of service innovation. Furthermore, a dedicated software application is used to improve the efficiency and accuracy while applying the conceptual phase of service development process
دیدگاهتان را بنویسید