light box
امتیاز 3.19 طراحی موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 35
تعداد کلمات : 4500
مجله : Electrical Engineering
انتشار : 2013
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:طراحی موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی

چکیده

موتورسیکلتی هیبریدی بنزینی برقی یا موتورسیکلتی الکتریکی هیبریدی یک موتورسیکلتی است که نه تنها به باطری‌ها بلکه به موتور اشتعال درونی‌ای وابسته است که این موتور موجب به حرکت در آوردن ژنراتور برای تولید الکتریسیته برای راه انداختن چرخ ها می‌شود. این خود دارای مزیت‌های بیشتری نسبت به موتورهای بنزیمی قدیمی است که تنها با بنزین کار می‌کنند. این هم چنین یک منبع مهم آلودگی هوا است. هدف اصلی، طراحی و تولید یک موتورسیکلتی هیبریدی دو چرخ می‌باشد که با باطری و بنزین کار می‌کند. ترکیبی از هر دو توان موجب می‌شود تا ماهیت موتورسیکلت، پویاتر شود. هم چنین مزیت‌هایی از نظر اقتصادی و اثرات زیست میحطی بر روی موتورسیکلت‌های سنتی دارد. موتورسیکلت‌های الکتریکی هیبریدی ترکیبی از سیستم الکتریکی، باطری و توان را با موتورهای اشتعال درونی چهت دست یابی به اقتصاد بهتر و کاهش الاینده های سمی در اختیار می‌گذارند. در HEV، باطری به تنهایی توان را برای رانندگی کم سرعت در اختیار می‌گذارد که در آن موتور با اشتعال درونی کم‌ترین کارایی را دارد. در بزرگ راه‌های طولانی و نیازمند سرعت و یا در بالا رفتن از شیب زیاد، موتور الکتریکی قدرت زیادی برای کمک به موتور دارد. به این ترتیب امکان استفاده از موتورهای کوچک‌تر و کارامد تر وجود دارد. به علاوه این خود از مفهوم ترمز احیا کننده برای بهره وری بهینه از انرژی استفاده می‌کند. انرژی منتشر شده در طی ترمز گیری در HEV برای شارژ باطری استفاده می‌شود. از این روی، موتورسیکلت برای مناطق در حال رشد شهری با ترافیک بالا بهترین گزینه است

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی

Title: DESIGN OF A HYBRID ELECTRIC VEHICLE

Abstract: 

A 'gasoline-electric hybrid car' or 'hybrid electric vehicle' is a vehicle which relies not only on batteries but also on an internal combustion engine which drives a generator to provide the electricity and may also drive a wheel. It has great advantages over the previously used gasoline engine that drives the power from gasoline only. It also is a major source of air pollution. The objective is to design and fabricate a two wheeler hybrid electric vehicle powered by both battery and gasoline. The combination of both the power makes the vehicle dynamic in nature. It provides its owner with advantages in fuel economy and environmental impact over conventional automobiles. Hybrid electric vehicles combine an electric motor, battery and power system with an internal combustion engine to achieve better fuel economy and reduce toxic emissions. In HEV, the battery alone provides power for low-speed driving conditions where internal combustion engines are least efficient. In accelerating, long highways, or hill climbing the electric motor provides additional power to assist the engine. This allows a smaller, more efficient engine to be used. Besides it also utilizes the concept of regenerative braking for optimized utilization of energy. Energy dissipated during braking in HEV is used in charging battery. Thus the vehicle is best suited for the growing urban areas with high traffic.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تحلیل مقطعی در خصوص تاثیراجرای قانون روی اختلالات در دارایی مشهود تحت IFRS
خـریـد محـصـول
مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد
خـریـد محـصـول
عدم امنیت شغلی، عدالت رویه‌ای و اثرات تعدیل نیرو
خـریـد محـصـول
شیوه های کار انعطاف پذیر و جذابیت سازمانی در آلمان: نقش میانجی پشتیبانی
خـریـد محـصـول
اثرات همسال در تصمیمات افشای شرکتی
خـریـد محـصـول
ارزشگذاری دارایی چند منظوره برای زیرساخت عمرانی: همسوسازی رویکرد های ارزش گذاری
خـریـد محـصـول
وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه
خـریـد محـصـول
روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
خـریـد محـصـول
دکترین نخستین فروش مالکیت فکری و خط مشی در برابر محدودیت های بیگانگی
خـریـد محـصـول
هدف گذاری تورم در اقتصادهای نوظهور با تورم بالا: درسهایی درباره قوانین و ابزارها
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا