light box
امتیاز 1.50 طراحی و بازاریابی محصول: دیدگاه‌ها پس از پانزده سال">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 4700
مجله : Procedia Engineering
انتشار : 2018
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:طراحی و بازاریابی محصول: دیدگاه‌ها پس از پانزده سال

 چکیده

 این مقاله، یک ارزیابی مختصر و کوتاه از وضعیت فعلی تحقیقات طراحی در زمینه‌ی بازاریابی علمی و آکادمیک ارائه می‌کند. یک تعریف از طراحی بر اساس مزایای کاربران ارائه می‌شود. سپس، یک مجموعه از دستور العمل ها برای بهبود برجستگی و اهمیت تحقیقات طراحی در سال‌های آینده ارائه می‌شود. این دستور العمل ها بر حوزه‌ی تحقیق و آموزش محققان جوان متمرکز است. طراحی محصول همیشه برای بازاریابان جذاب بوده است. صنعت گران قرون وسطایی به دنبال ایجاد طرح‌هایی با بهبود کیفیت تزیینات کلیسایی و راه آهن‌ها در دهه‌ی ۱۹۳۰ برای جذب مسافران با تأثیر بصری لوکوموتیوهای بخار و راحتی واگن‌ها بوده‌اند. امروزه، شرکت‌هایی نظیر اپل به مزایایی در طی رکود مالی بزرگ به دلیل رهبری در طراحی، رسیده‌اند (مایکل ۲۰۱۰). رسانه‌های جمعی به مسائل طراحی با وب سایت‌های مختلف پرداخته‌اند و مقالات معمولاً طرح‌های جدید را از شوهای الکترونیکی مصرف کننده، شوی خودروی توکیو، هفته‌ی مد نیویورک نقد کرده‌اند. در ۱۹۹۵، استدلال من این است تحقیقات بازاریاب علمی، طراحی محصول را علی رغم اهمیت بلند مدت آن برای استراتژی بازاریابی و افزایش اهمیت فرهنگی، نادیده گرفته‌اند (بلوک۱۹۹۵).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: The Role of Humanitarian Agencies in Reconstruction and Development of Disaster Affected Communities in Japan and the Philippines

Abstract

implementation strategies developed by governments and coordination bodies governing affected countries. Among the stakeholders, humanitarian organizations have actively participated in the process of community support and reconstruction, and their role has been widely recognized since they focused their efforts in different events over the last two decades. This study is focused on projects carried out by humanitarian agencies in the aftermath of major disasters in Japan and the Philippines. The aim of this research is to analyse the approaches for recovery and reconstruction adopted in each country and to compare the advantages and constraints for the development and implementation of agency-driven projects. This study found that the government controlled reconstruction efforts in Japan limited the agencies’ involvement in the recovery phase, especially in early stages of housing repair and reconstruction. This led to some agencies circumventing the Japanese Government’s precarious coordination mechanisms to simplify their independently implemented projects. By contrast the Philippines Government promoted the active participation of agencies through close partnerships to coordinate and support community recovery. These differences in policy have directly impacted the implementation of humanitarian projects by local and international organizations. This paper demonstrates that the establishment of local contacts is crucial for the implementation of reconstruction projects. However NGOs projects are influenced by national post-disaster recovery systems limiting their independency.  

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
کنترل هماهنگ مزارع بادی ساحلی و مبدل HVDC برای میرایی نوسان برق
خـریـد محـصـول
شرایط صادرات اتحادیه اروپا برای گوشت و فراورده‌های گوشتی تازه
خـریـد محـصـول
آیین نامه (EC) شماره ۸۵۳/۲۰۰۴ پارلمان و شورای اروپا
خـریـد محـصـول
آیا ساختار سرمایه و دارایی نقدی موجب سلب مالکیت سهامداران اقلیت می‌شود؟
خـریـد محـصـول
پاور پوینت نیازهای ویژه سالمندان در حوادث و بلایا و فجایع طبیعی
خـریـد محـصـول
فرار مالیاتی و اجتناب از پرداخت مالیات بر واردات: شواهدی از ایران
خـریـد محـصـول
تاثیر آتش سوزی بر توزیع یک شکارچی مهاجم در میانه زنجیره غذایی
خـریـد محـصـول
مزایا، محدودیت‌ها و اصلاحات نظریه یادگیری اجتماعی باندورا
خـریـد محـصـول
آیا تفاوت‌های جنسیتی نقشی در قصد پذیرش بانکداری موبایلی اسلامی ایفا می‌کنند؟
خـریـد محـصـول
یک مطالعه پیمایشی در مورد پروتکل‌های مسیریابی پشتیبانی شده
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا