طراحی و بازاریابی محصول: دیدگاه‌ها پس از پانزده سال

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 12

تعداد کلمات : 4700

مجله : Procedia Engineering

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
881 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی و بازاریابی محصول: دیدگاه‌ها پس از پانزده سال

 چکیده

 این مقاله، یک ارزیابی مختصر و کوتاه از وضعیت فعلی تحقیقات طراحی در زمینه‌ی بازاریابی علمی و آکادمیک ارائه می‌کند. یک تعریف از طراحی بر اساس مزایای کاربران ارائه می‌شود. سپس، یک مجموعه از دستور العمل ها برای بهبود برجستگی و اهمیت تحقیقات طراحی در سال‌های آینده ارائه می‌شود. این دستور العمل ها بر حوزه‌ی تحقیق و آموزش محققان جوان متمرکز است. طراحی محصول همیشه برای بازاریابان جذاب بوده است. صنعت گران قرون وسطایی به دنبال ایجاد طرح‌هایی با بهبود کیفیت تزیینات کلیسایی و راه آهن‌ها در دهه‌ی ۱۹۳۰ برای جذب مسافران با تأثیر بصری لوکوموتیوهای بخار و راحتی واگن‌ها بوده‌اند. امروزه، شرکت‌هایی نظیر اپل به مزایایی در طی رکود مالی بزرگ به دلیل رهبری در طراحی، رسیده‌اند (مایکل ۲۰۱۰). رسانه‌های جمعی به مسائل طراحی با وب سایت‌های مختلف پرداخته‌اند و مقالات معمولاً طرح‌های جدید را از شوهای الکترونیکی مصرف کننده، شوی خودروی توکیو، هفته‌ی مد نیویورک نقد کرده‌اند. در ۱۹۹۵، استدلال من این است تحقیقات بازاریاب علمی، طراحی محصول را علی رغم اهمیت بلند مدت آن برای استراتژی بازاریابی و افزایش اهمیت فرهنگی، نادیده گرفته‌اند (بلوک۱۹۹۵).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: The Role of Humanitarian Agencies in Reconstruction and Development of Disaster Affected Communities in Japan and the Philippines

Abstract

implementation strategies developed by governments and coordination bodies governing affected countries. Among the stakeholders, humanitarian organizations have actively participated in the process of community support and reconstruction, and their role has been widely recognized since they focused their efforts in different events over the last two decades. This study is focused on projects carried out by humanitarian agencies in the aftermath of major disasters in Japan and the Philippines. The aim of this research is to analyse the approaches for recovery and reconstruction adopted in each country and to compare the advantages and constraints for the development and implementation of agency-driven projects. This study found that the government controlled reconstruction efforts in Japan limited the agencies’ involvement in the recovery phase, especially in early stages of housing repair and reconstruction. This led to some agencies circumventing the Japanese Government’s precarious coordination mechanisms to simplify their independently implemented projects. By contrast the Philippines Government promoted the active participation of agencies through close partnerships to coordinate and support community recovery. These differences in policy have directly impacted the implementation of humanitarian projects by local and international organizations. This paper demonstrates that the establishment of local contacts is crucial for the implementation of reconstruction projects. However NGOs projects are influenced by national post-disaster recovery systems limiting their independency.  

دیدگاهتان را بنویسید