light box
امتیاز 2.93 انطباق فرایند بازاریابی: عوامل پیشین و پیامدهای عملکرد محصول">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 35
تعداد کلمات : 12000
مجله : International Marketing Review
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:انطباق فرایند بازاریابی: عوامل پیشین و پیامدهای عملکرد محصول جدید در بازارهای صادراتی

 چکیده

هدف – هدف این مقاله بررسی “فرآیندهای” بازاریابی حاکم بر روابط صادراتی متعدد تحت چارچوب نظری تجزیه و تحلیل ارزش حاکمیت (GVA) می باشد. به طور خاص، این کار ویژگی معاملات داخلی سرمایه گذاری های خاص تراکنش و فاصله روانی انطباق / استاندارد را بر رفتار ارتباطی و قراردادهای مفصل و چگونگی تاثیر فرایند انطباق / استاندارد بر نتایج محصول جدید و  به طور هم زمان ارزش  خلق شده در رابطه صادرات کانونی را بررسی می کند.

طراحی / روش شناسی / رویکرد:  یک نظر سنجی از ۱۵۱ تولید کننده در ایالات متحده با توجه به رابطه آنها با خریداران خارجی اولیه آنها انجام شد. داده ها با روش تخمین حداقل مربعات جزئی تجزیه و تحلیل شد.

یافته ها – نتایج نشان می دهد که سطح بالایی از سرمایه گذاری های معاملات خاص منجر به انطباق رفتارهای ارتباطی می شود در حالی که سطوح بالایی از فاصله روانی منجر به انطباق کمتر قرارداد مفصل می شود. انطباق رفتارهای ارتباطی و قرارداد مفصل، اثرات مستقیم مختلفی بر عملکرد صادرات را منعکس می کند. علاوه بر این، نتایج نشان می دهد که اثر متقابل مثبت معنی داری بین انطباق رفتار ارتباطی و قرارداد مفصل و ارزش ایجادی مشترک در ارتباط صادرات کانونی وجود دارد.

مفهوم عملی – یافته های این مطالعه نشان می دهد که انطباق فرایند بازاریابی مربوط به استراتژی های حاکمیت ارتباط، می تواند نقش مهمی در روند بازاریابی صادرات ایفا کند، اما مدیران باید با احتیاط درمورد متعادل سازی  رفتار ارتباطی و انطباق قرارداد مفصل اقدام کنند. همچنین نتایج به اهمیت درک منبع اساسی عدم قطعیت و انطباق جنبه های مناسب حاکمیت، برای افزایش ایجاد ارزش مشترک در رابطه صادرات اشاره می نماید(عملکرد محصول جدید در بازارهای صادراتی).

اصالت / ارزش هدف این تحقیق  برجسته کردن مسئله انطباق فرایند بازاریابی در کلیه روابط صادرات متعدد می باشد. کمتر به “فرآیندهای” بازاریابی  حاکم بر روابط صادرات متعدد در منابع استراتژی بازاریابی در سطح بین المللی نسبت به “برنامه” استانداردسازی/ انطباق پرداخته شده است. این مطالعه یکی از اولین مطالعات تجربی بر روی انطباق فرایند بازاریابی حاکمیت با استفاده از چارچوب نظری GVA می باشد.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

 

Title: Marketing process adaptation Antecedent factors and new product performance implications in export markets

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to explore the marketing “processes” of governing multiple export relationships under the theoretical framework of governance value analysis (GVA). Specifically, this work examines the internal exchange attributes of transaction-specific investments and psychic distance on the adaptation/standardization of relational behavior and detailed contracting and how process adaptation/standardization influences new product outcomes and jointly created value in the focal export relationship.
Design/methodology/approach – A survey was conducted of 151 US manufacturers regarding their relationship with their primary foreign buyers. Data were analyzed with partial least squares estimation.
Findings – The results indicate that high levels of transaction-specific investments lead to the adaptation of relational behaviors whereas high levels of psychic distance lead to less adaptation of detailed contracting. The adaptation of relational behaviors and detailed contracting reflect differential direct effects on export performance. Furthermore, the results indicate that there is a significant positive interaction effect between the adaptation of relational behavior and detailed contracting on jointly created value in the focal export relationship.
Practical implications – The findings of the study reveal that adaptation of the marketing process related to relationship governance strategies can play an important role in the export marketing process, but managers must proceed with caution in balancing relational behavior and detailed contract adaptation. The results also point to the importance of understanding the underlying source of uncertainty and adapting appropriate aspects of governance for enhancing jointly created value in the export relationship.
Originality/value – The value of this research lies in its goal to highlight the issue of marketing process adaptation across multiple export relationships. Less attention has been paid to the marketing “processes” of governing multiple export relationships in the international marketing strategy literature relative to “program” standardization/adaptation. This is one of the first empirical studies on marketing process adaptation of governance employing the theoretical framework of GVA.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا