light box
امتیاز 2.65 عوامل تعیین کننده عملکرد کارمندان در صنعت نیروگاه در جزایر ریو">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 18
تعداد کلمات : 5400
مجله : International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR)
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:عوامل تعیین کننده عملکرد کارمندان در صنعت نیروگاه در استان جزایر ریو ، اندونزی

 چکیده

هدف از این مطالعه ، بررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری (QWL) و رضایت شغلی بر عملکرد شغلی ، با تعهد سازمانی به عنوان متغیر متوسط ​​، در صنعت پاورهاوس در استان جزایر ریو ، اندونزی است. طرح تحقیق مورد استفاده ترکیبی از تحقیق تأیید شده و توصیفی است ، در حالی که روش تحقیق مورد استفاده از طریق روش پیمایشی است. نمونه مورد مطالعه ۲۵۵ نفر از ۵ شرکت در استان جزایر ریاو بودند. روش نمونه گیری به روش نمونه گیری تصادفی ساده (SRS) انجام می شود. روش تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و همچنین روش مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار رایانه ای LISREL نسخه ۸٫۸ استفاده می کند. نتایج تحقیق اظهار داشت که تمام نتایج آزمون فرضیه بر اساس داده های تجربی اثبات شده است. فقط یک نتیجه آزمون فرضیه وجود دارد که اثبات نشده است ، یعنی رضایت شغلی کارمندان که هیچ تأثیری در عملکرد کارمندان در مورد صنعت نیروگاه در استان جزیره ریو ، اندونزی ندارد. یعنی مدیریت شرکت باید فوراً آرمان های کارمندان را در خود جای دهد ، برای بهبود کیفیت زندگی کاری گفت و گو برگزار کند. زیرا اگر این شرط ادامه یابد ، در طولانی مدت ، برای شرکت ریسک دار خواهد بود.

TITLE: Determinant Factors of Employee Performance in the Powerhouse Industry in the Riau Islands Province, Indonesia

The purpose of this study is to examine the effects of quality of work life (QWL) and job satisfaction on work performance, with organizational commitment as an intermediate variable, in the Powerhouse Industry in Riau Islands Province, Indonesia. The research design used is a combination of verification and descriptive research, while the research method used is through a survey approach. The study sample was 255 employees from 5 companies in Riau Islands Province. The sampling technique is done by simple random sampling (SRS). The method of analysis uses descriptive statistical proportions, as well as the Structural Equational Modelling method using LISREL computer software version 8.8. The results of the study stated that all results of the hypothesis test based on empirical data are proven. There is only one hypothesis test result that is not proven, namely employee job satisfaction which has no effect on employee performance in the case of the powerhouse industry in the Riau island province, Indonesia. That is, the company management must immediately accommodate the aspirations of the employees, hold a dialogue to improve the quality of work life. Because, if this condition continues, in the long run, it will be risky to the company.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی فاکتور های مهم و حیاتی موفقیت در اتخاذ مدیریت دانش: یک مقاله مروری
    خـریـد محـصـول
    بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
    خـریـد محـصـول
    توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
    خـریـد محـصـول
    نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
    خـریـد محـصـول
    بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
    خـریـد محـصـول
    ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
    خـریـد محـصـول
    شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا