بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت بازار یا شکست بازار در زمینه سرویس‌های فناوری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 25

تعداد کلمات : 6700

مجله : International Journal of Information Management

انتشار : 2017

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
6 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1539 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت بازار یا شکست بازار در زمینه سرویس‌های فناوری اطلاعات در کره

 چکیده

بسیاری از سرویس‌های فناوری اطلاعات در کره از زمان موفقیت بالای عملیات ADSL و CDMA معرفی شده‌اند با این حال تنها تعداد کمی از این سرویس‌ها در دست یابی به انتشار بازاری و نیز سود اوری موفق بوده‌اند(عوامل مؤثربر موفقیت بازار یا شکست). موفقیت یا شکست سرویس‌های فناوری اطلاعات اثر قابل توجهی بر روی اقتصاد ملی و رفاه مشتری دارد. علی رغم اهمیت این بخش، مطالعات کمی در خصوص عوامل مربوط به عملکرد بازاری سرویس‌های فناوری اطلاعات وجود دارد. این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر مهم بر اثرات IPTV, VoIP, W-LAN, WiBro،T-DMB, و. S-DMB در کره می‌پردازد(عوامل مؤثربر موفقیت بازار یا شکست). با استفاده از پرسشنامه‌ها و روش‌های AHP، عوامل موفقیت یا شکست شناسایی شده و اوزان نسبی ارزیابی شد. نتایج به شرح زیر است:

  • موفقیت این خدمات ناشی از براورده شدن نیازهای مشتریان، هزینه سرمایه گذاری پایین، رقابت پذیری محصول، پشتیبانی از اکوسیستم و فعالیت‌های بازاریابی فعال است.
  • نبود یک مدل کسب و کار با موفقیت جزیی خدمات همراه بود
  • سیاست دولتی بر موفقیت یا شکست خدمات اثر دارد

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Investigating factors influencing the market success or failure of IT services in Korea

Abstract

Many information technology services have been introduced in Korea since the great success of ADSL and CDMA operations, but only a few of these services have succeeded in achieving market diffusion as well as revenue. The success or failure of IT services has significant impact on the national economy and customer welfare. Despite the importance of this sector, there are few studies on the causes underlying the market performances of IT services. This study investigated the critical factors leading to the market results of IPTV, VoIP, W-LAN, WiBro, T-DMB, and S-DMB services in Korea. Using expert surveys and AHP methods, the success or failure factors were identified and their relative weights were evaluated. The results obtained were as follows: (i) The success of such services was mainly due to meeting customer needs, low facility investment costs, service competitiveness, support of ecosystem, and active marketing activities. (ii) The absence of a business model was related to the partial success of services. (iii) Government policy affected service success or failure.
    دیدگاهتان را بنویسید