light box
امتیاز 2.65 بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت بازار یا شکست بازار در زمینه سرویس‌های فناوری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 25
تعداد کلمات : 6700
مجله : International Journal of Information Management
انتشار : 2017
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت بازار یا شکست بازار در زمینه سرویس‌های فناوری اطلاعات در کره

 چکیده

بسیاری از سرویس‌های فناوری اطلاعات در کره از زمان موفقیت بالای عملیات ADSL و CDMA معرفی شده‌اند با این حال تنها تعداد کمی از این سرویس‌ها در دست یابی به انتشار بازاری و نیز سود اوری موفق بوده‌اند(عوامل مؤثربر موفقیت بازار یا شکست). موفقیت یا شکست سرویس‌های فناوری اطلاعات اثر قابل توجهی بر روی اقتصاد ملی و رفاه مشتری دارد. علی رغم اهمیت این بخش، مطالعات کمی در خصوص عوامل مربوط به عملکرد بازاری سرویس‌های فناوری اطلاعات وجود دارد. این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر مهم بر اثرات IPTV, VoIP, W-LAN, WiBro،T-DMB, و. S-DMB در کره می‌پردازد(عوامل مؤثربر موفقیت بازار یا شکست). با استفاده از پرسشنامه‌ها و روش‌های AHP، عوامل موفقیت یا شکست شناسایی شده و اوزان نسبی ارزیابی شد. نتایج به شرح زیر است:

  • موفقیت این خدمات ناشی از براورده شدن نیازهای مشتریان، هزینه سرمایه گذاری پایین، رقابت پذیری محصول، پشتیبانی از اکوسیستم و فعالیت‌های بازاریابی فعال است.
  • نبود یک مدل کسب و کار با موفقیت جزیی خدمات همراه بود
  • سیاست دولتی بر موفقیت یا شکست خدمات اثر دارد

TITLE: Investigating factors influencing the market success or failure of IT services in Korea

Abstract

Many information technology services have been introduced in Korea since the great success of ADSL and CDMA operations, but only a few of these services have succeeded in achieving market diffusion as well as revenue. The success or failure of IT services has significant impact on the national economy and customer welfare. Despite the importance of this sector, there are few studies on the causes underlying the market performances of IT services. This study investigated the critical factors leading to the market results of IPTV, VoIP, W-LAN, WiBro, T-DMB, and S-DMB services in Korea. Using expert surveys and AHP methods, the success or failure factors were identified and their relative weights were evaluated. The results obtained were as follows: (i) The success of such services was mainly due to meeting customer needs, low facility investment costs, service competitiveness, support of ecosystem, and active marketing activities. (ii) The absence of a business model was related to the partial success of services. (iii) Government policy affected service success or failure.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
    خـریـد محـصـول
    مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
    خـریـد محـصـول
    دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا