light box
امتیاز 2.93 بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 54
تعداد کلمات : 14700
مجله : European Journal of Training and Development
انتشار : 2013
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند  بهبود خدمات رسانی در صنایع بیمه عمر مالزی: مروری بر تاثیرات واسطه ای  شرایط اشتغال و استخدام

 چکیده

هدف: این مقاله در صدد مطالعه‌ی منابع انسانی (پاداش، کار تیمی آموزش و توانمند کردن) که روی کارایی افزایش خدمات (SRP) کارمندان بخش خدمات مشتری در شرکت‌های بیمه عمر تأثیر دارد، می‌باشد. در مالزی صنعت بیمه‌ی عمر با رقابت‌های بالا تحت تأثیر مصرف گرایی زیاد، تغییر دیدگاه و انتظارات بالای مشتری مواجه است. عملکرد بهبود خدمات یک جنبه‌ی با اهمیت در شرکت‌های بیمه در به منظور نگه داری مشتری و یکی از مزیت‌های رقابتی مهم برای رسیدن به پایداری و ارزش افزوده سازمان در آینده به شمار می‌رود(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).

طرح- روش شناسی- رویکرد: اطلاعات مربوط به ۳۵۰ نفر از کارکنان خدمات مشتری بر مبنای نمونه گیری در دسترس از طریق تحلیل رگرسیون وسلسله مراتب تجزیه تحلیل گردید.

نتایج: دو فاکتور، آموزش و توانمند سازی روی عملکرد بهبود خدمات تأثیر دارند. شرایط اشتغال و استخدام یک عامل واسطه‌ای در همبستگی ارتباط بین پاداش و عملکرد بهبود خدمات است. موانع و محدودیت‌های مطالعه و مطالعات آینده در زمینه‌ی عملکرد بهبود خدمات نیز ارائه شده است(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).

اصلیت/ارزش: این تحقیق اطلاعات زیادی در مورد فاکتورهای مؤثر بر عملکرد بهبود خدمات و نیز صنایع بیمه‌ی عمر در کشور مالزی ارائه می‌کند.

Title: Human resource management factors and service recovery performance in Malaysian life insurance industry Exploring the moderating effects of employment status

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to investigate the human resource factors (rewards, training teamwork and empowerment) that affect service recovery performance (SRP) of customer service employees in life insurances companies. Life insurances industries in Malaysia are facing stiff competitions due to growing consumerism, changing consumer choices and expectations. SRP is very important aspect in the insurances firms toward retaining the customer and one of the key competitive advantages for sustainability and adding value to the organization in the future. Design/methodology/approach – The data obtained from 350 customer service employees based on convenience sampling were analyzed using regression and hierarchical analysis. Findings – There are two factors, namely, empowerment and training, affecting the SRP. The employment status moderated the relationship between reward and SRP. The limitations of this study have been noted and further research suggestions are also included that are very important for SRP. Originality/value – This study has added knowledge regarding the factors that affect SRP, in general, and precisely in life insurance industries in Malaysian context.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
رویکرد لیست محور برای یادگیری رتبه بندی: تئوری و الگوریتم
خـریـد محـصـول
اثرات سودمند چای سبز: یک مرور منابع
خـریـد محـصـول
روش جراحی استئوتومی راموس داخل دهانی عمودی
خـریـد محـصـول
بررسی سیاست زیست محیطی، اتخاذ تصمیم و اثرات ارتجاعی
خـریـد محـصـول
تشخیص و شناسایی رویدادها در سری‌های زمانی مالی: یک رهیافت جدید با روش تغییر بی پاور
خـریـد محـصـول
بررسی ارزیابی سیستماتیک و متا آنالیز تحقیقات تشخیصی و درمان به عنوان یک راهنمای عملی
خـریـد محـصـول
سازمان ایمنی مواد غذایی اروپا و روش‌های مربوط به امور ایمنی غذایی
خـریـد محـصـول
تأثیر مدارس و دانشگاه های آزاد و خصوصی در بخش آموزش و پرورش در زیمبابوه
خـریـد محـصـول
کیفیت خدمات و رضایت مشتری در موسسات آموزش عالی اتیوپی
خـریـد محـصـول
بررسی اثرات سینرژستیک، پتانسیل اکسایش و کاهش و الکترون گیری پیوندهای هیدروژنی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا