light box
امتیاز 2.65 چتر (صفحه‌ی گفت و گوی) فیسبوک در طی بحران محصولات صنایع غذایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 17
تعداد کلمات : 7100
مجله : The Journal of Social Media in Society
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:چتر (صفحه‌ی گفت و گوی) فیسبوک در طی بحران محصولات صنایع غذایی

 چکیده

 هدف این مطالعه، بررسی میزان تمرکز بحث‌ها بر محصولات آلوده در برابر برندها (غلات و برندها) می‌باشد. برای این منظور این مطالعه از ۶۸۹۴ بحث فیسبوک در طی بحران ۲۰۱۶ غلات آلوده به سالمونلا استفاده می‌کند. طی تجزیه و تحلیل سه ماهه، ۲،۸۹۴ مکالمه از این محصول آلوده نام برد و پس از آن بحث‌هایی در مورد نقش “یونیلور” (۲،۰۵۲) و “تلما” (۱۸۹۷) در بحران صورت گرفت. در حالی که قبل از بحران ارتباطات مورد بحث، هیچ مکالمه‌ای درباره محصول یا مارک‌های تجاری وجود نداشت، اما با شروع بحران، تعداد مکالمات زیاد شد. این مطالعه سعی در کمک به پر کردن شکاف در ادبیات در مورد مطالعات رسانه‌های اجتماعی در هنگام بروز بحران‌های آسیب محصول و کمک به منابع تصویر دارد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی). این تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که بلافاصله و شدت خسارت به تصویر برند در صنایع غذایی در مکالمات رسانه‌های اجتماعی در هنگام بحران آسیب محصول وجود دارد. همچنین استراتژی انکار را ناکارآمد در کاهش توجه در برابر نام تجاری با بحران تصویر نشان می‌دهد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی).

 

 

TITLE: Facebook Chatter During a Food Industry  Product Harm Crisis

The main goal of the study was to understand the extent to which discussions focused on the contaminated product versus the brands involved (measured by mentions of the cereal and the brands). To contribute to current literature on product harm in general and product harm in the food industry in particular, this study examined 6,894 Facebook discussions during the unfolding Unilever/Telma Salmonella-contaminated cereals 2016 crisis in Israel. During the three-month analysis, 2,894 conversations mentioned the contaminated product, followed by discussions of the role of "Unilever" (2,052) and "Telma" (1,897) in the crisis. While there were practically no conversations about the product or brands prior to the discussed communication crisis, a spike in the number of conversations occurred when the crisis started. The study attempts to help fill the gap in the literature on studies of social media during unfolding product harm crises and to contribute to image restoration literature. The analysis displays the immediacy and severity of the damage for brands' image in the food industry in social media conversations during product harm crises. It also highlights the strategy of denial as inefficient in reducing attention against the brand facing image crisis.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    پایداری نظریه ی جامعه شناسی نهادی: حسابداری مدیریت زیست محیطی در مصر
    خـریـد محـصـول
    مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری
    خـریـد محـصـول
    درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری
    خـریـد محـصـول
    تأثیر هیستروسکوپی بر روی روند بیماری در کارسینومای اندومتریال با خطر بالا
    خـریـد محـصـول
    شیوه‌های گزارش دهی مالی اینترنتی در عربستان سعودی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر روی وفاداری کارکنان در بخش آموزش عالی
    خـریـد محـصـول
    پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی شیوه های منابع انسانی
    خـریـد محـصـول
    شیوع بالای استنوز (تنگی مجرای) نخاعی علامت دار در بزرگسالان نروژی با اکوندروپلازی
    خـریـد محـصـول
    نقص پروتئین مرتبط با فریزلد موجب اختلال در قدرت عضلات، حرکت و سطوح کالپین ۳ می‌شود
    خـریـد محـصـول
    بیماری پروانه‌ای (اپی‌درمولیز بولوسا اکوئیزیتا ) از پاتوفیزیولوژی تا گزینه‌های درمانی جدید
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا