عنوان فارسی مقاله:چتر (صفحهی گفت و گوی) فیسبوک در طی بحران محصولات صنایع غذایی
چکیده
هدف این مطالعه، بررسی میزان تمرکز بحثها بر محصولات آلوده در برابر برندها (غلات و برندها) میباشد. برای این منظور این مطالعه از ۶۸۹۴ بحث فیسبوک در طی بحران ۲۰۱۶ غلات آلوده به سالمونلا استفاده میکند. طی تجزیه و تحلیل سه ماهه، ۲،۸۹۴ مکالمه از این محصول آلوده نام برد و پس از آن بحثهایی در مورد نقش “یونیلور” (۲،۰۵۲) و “تلما” (۱۸۹۷) در بحران صورت گرفت. در حالی که قبل از بحران ارتباطات مورد بحث، هیچ مکالمهای درباره محصول یا مارکهای تجاری وجود نداشت، اما با شروع بحران، تعداد مکالمات زیاد شد. این مطالعه سعی در کمک به پر کردن شکاف در ادبیات در مورد مطالعات رسانههای اجتماعی در هنگام بروز بحرانهای آسیب محصول و کمک به منابع تصویر دارد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی). این تجزیه و تحلیل نشان میدهد که بلافاصله و شدت خسارت به تصویر برند در صنایع غذایی در مکالمات رسانههای اجتماعی در هنگام بحران آسیب محصول وجود دارد. همچنین استراتژی انکار را ناکارآمد در کاهش توجه در برابر نام تجاری با بحران تصویر نشان میدهد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.