محرک‌های اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی مربوط به کارآفرینی فرصت و ضرورت

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 23

تعداد کلمات : 8600

مجله : Journal of Business Economics and Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
4 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
912 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:محرک‌های اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی مربوط به کارآفرینی فرصت و ضرورت بسته به مرحله‌ی چرخه‌ی کسب و کار

 چکیده

این مقاله، به بررسی دقیق رفتار کارافرینی فرصت و ضرورت می‌پردازد. در ابتدا، ما اهمیت رفتار کارافرینی فرصت و ضرورت را در فعالیت کارافرینانه ی کل در نظر می‌گیریم. هدف ما تعیین عوامل اقتصادی و اجتماعی فرهنگی مؤثر بر دو نوع کارافرینی و نیز اهمیت نسبی آن‌ها برای ۳۲ کشور در طی دوره‌ی توسعه (۲۰۰۱-۲۰۰۸) و دوره‌ی بحران و بازیابی (۲۰۰۹-۲۰۱۶) است. عوامل تحلیل شده شامل ابزارهای سیاست پولی و مالی (عوامل اقتصادی) و متغیرهای سرمایه‌ی انسانی و حاکمیت است. یافته‌ها نشان می‌دهد که هر دو کارافرینی فرصت و ضرورت، رفتار کل فعالیت کارافرینانه را توضیح می‌دهند. به علاوه، آن‌ها نشان می‌دهد که عوامل توضیحی هر دو نوع کارافرینی، بسته به مرحله‌ی چرخه‌ی کسب و کار متفاوت هستند. این یافته‌ها، کلیدی برای پیشنهاد شاخص‌های خط مشی اقتصادی برای بهبود فعالیت کارافرینانه و بنابراین رشد اقتصادی در اقتصادهای مختلف در سراسر جهان است(محرک‌های اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی مربوط کارآفرینی).

، با این حال این فنون هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارند. این مقاله به توسعه ارزش گذاری خدمات اکوسیستم در فرایند ارزیابی اثرات

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: ECONOMIC AND SOCIO-CULTURAL DRIVERS OF NECESSITY AND OPPORTUNITY ENTREPRENEURSHIP DEPENDING ON THE BUSINESS CYCLE PHASE

 

Abstract

This paper offers an in-depth examination of the behavior of necessity- and opportunitydriven entrepreneurship. First, it considers their relevance to total entrepreneurial activity. It then seeks to determine which socio-cultural and economic factors affect the two types of entrepreneurship, as well as their relative importance for a sample of 32 previously selected countries during a period of expansion (2001–2008) and of crisis and recovery (2009–2016). The analyzed factors include monetary and fiscal policy instruments (economic factors) and representative variables of governance and human capital (socio-cultural ones). The findings show that both necessity- and opportunity-driven entrepreneurship largely explain the behavior of total entrepreneurial activity. They moreover show that the explanatory factors of both kinds of entrepreneurship differ depending on the business cycle phase considered. These findings will be key to proposing efficient economic policy measures to promote entrepreneurial activity and, thus, economic growth in different economies around the world.

دیدگاهتان را بنویسید