light box
امتیاز 2.58 روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 8500
مجله : International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:روابط  برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید

چکیده

 هدف – هدف این مقاله بررسی عوامل تعیین کننده اصلی تعهد برند در محصولات ورزشی بر اساس مدل سرمایه گذاری است و به دنبال پیش بینی قصد خرید مجدد مصرف کنندگان است.

طراحی / روش / رویکرد – داده‌های یک پرسشنامه نظر سنجی (۲۴۷ = n) در درجه اول با استفاده از تکنیک‌های مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها – نتایج فرضیه مدل سرمایه گذاری را تأیید می‌کند که به موجب آن تعهد برند با کیفیت گزینه‌های جایگزین تضعیف می‌شود اما با رضایت مصرف کنندگان و سرمایه گذاری در برند تقویت می‌شود. علاوه بر این، تعهد برند تأثیر مثبتی بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان داشت.

اصالت / ارزش – با استفاده از مدل سرمایه گذاری فرآیندهای تعهد، مطالعه اطلاعات مفیدی در مورد روابط مصرف کننده و برند و قصد خرید مجدد فراهم می‌کند(محصولات ورزشی و قصد بازخرید).

TITLE: Consumer-brand relationships in sports products and repurchase intention

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine the key determinants of brand commitment in sports products based on the investment model and seeks to predict consumers’ repurchase intention.
Design/methodology/approach – Data from a survey questionnaire (n = 247) were analysed primarily using structural equation modelling techniques.
Findings – The results support the investment model’s hypothesis that brand commitment is weakened by the quality of alternative options but strengthened by consumers’ satisfaction with and investment in the brand. Moreover, brand commitment had a positive influence on consumers’ repurchase intention.
Originality/value – Using the investment model of commitment processes, the study provides useful information on consumer-brand relationships and repurchase intention.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
المپیای اواسط قرن بیستم: گزارشی در زمینه تاریخ محلی و معماری مدرن، ۱۹۴۵-۱۹۷۵
خـریـد محـصـول
مقاله مربوط به یاتاقان
خـریـد محـصـول
مروری بر کمپرسورها
خـریـد محـصـول
اثر میانجی استرس شغلی بر تأثیر فشار زمان ، تضاد خانواده- کار
خـریـد محـصـول
مزایای عاطفه مثبت:آیا خوشبختی و خوشحالی منجر به موفقیت می شود؟
خـریـد محـصـول
بی عدالتی استعماری: آیا حقوق بین الملل مقصر است و جبران کننده؟
خـریـد محـصـول
“اقدامات حفاظتی به منظور تصرف” در دادگاه کیفری بین المللی
خـریـد محـصـول
تأثیر تفسیر آنلاین در حقوق کیفری بین المللی: پیگیری بیهوده ایده آل سقراطی؟
خـریـد محـصـول
توسعه حقوق بین الملل برای تنظیم و کنترل بهتر اثرات متنوع قرارداد های آتش بس
خـریـد محـصـول
نان رفولمان: (اصل عدم اخراج پناهندگان) و صلاحیت برون سرزمینی: حاکمیت دولت
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا