light box
امتیاز 2.58 افزودن باورهای های اطلاعاتی به مدل تفکر راهبردی بازیگران">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 3000
مجله : IFAC-PapersOnLine
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:افزودن باورهای های اطلاعاتی به مدل تفکر راهبردی بازیگران

چکیده

ما مدلی را پیشنهاد می‌کنیم که مدل تفکر راهبردی و تأمل راهبردی و مدل بازتاب اطلاعاتی بازیگران را در تئوری بازی به هم مرتبط می‌کند. این مدل قادر به توصیف هر دو نوع باور است: باورهای بازیگران در موردمدل های تفکر حریف و باورهای بازیکنان در مورد اگاهی حریف در مورد ارزش پارامتر خارجی. ما نمونه‌های کلی را در نظر گرفته و در عین حال مثالی از مدل الیگوپولی ارائه می‌شود.

 

Title: Adding Informational Beliefs to the Players Strategic Thinking Model

Abstract

Abstract: We propose the model that connects the strategic reflexion/strategic thinking model and the information reflexion model of players in game theory. This model can describe both types of beliefs: players' beliefs about opponents' thinking models and players' beliefs about their opponents' awareness about the external parameter value. We consider some general examples and also the example of the Cournot oligopoly model.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
پایین دست راکتور زیستی: پیشرفت در بازیابی سوخت ها و مواد شیمیایی
خـریـد محـصـول
عدم قطعیت، دسترسی به بدهی و رفتار احتیاطی شرکت
خـریـد محـصـول
دیدگاه پزشکان در مورد آگاهی زنان از مشکلات سلامتی و رفتارهای زنان نسبت به پزشکان
خـریـد محـصـول
آینده معاملات آنلاین در صنعت خرده فروشی در زیمبابوه
خـریـد محـصـول
استراتژی های بازاریابی
خـریـد محـصـول
یادگیری وزن دهی شده بر اساس دشواری: رویکرد جدید شبه برنامه درسی
خـریـد محـصـول
درمان روانشناختی افسردگی در مراقبت های اولیه: پیشرفت های اخیر
خـریـد محـصـول
به سوی طراحی های جدید کمپرسور برگشت پذیر سه مرحله ای ۶: ۲
خـریـد محـصـول
مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن
خـریـد محـصـول
بیماری های مادرزادی قلب
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا