light box
امتیاز 1.50 مدیریت ابهامات ذاتی موجود در مربیگری اجرایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 10400
مجله : Learning and Individual Differences
انتشار : 2018
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ترسیم یک مثلث: چگونه مربیان، ابهامات ذاتی موجود در مربیگری اجرایی را مدیریت می‌کنند

 چکیده

 مربی گری اجرایی یک مداخله‌ی توسعه‌ی رهبری مشترک است که پیچیدگی آن کم‌تر از مقدار واقعی برآورد شده است. روابط مثلثی بین شاگرد، مربی و سازمان، منجر به بروز منافع متضاد می‌شود (فاتین دیکون ۲۰۱۲). این مطالعه به بررسی این می‌پردازد که ادراک و تصور مربیان از روابط مثلثی چیست و به بررسی تضاد منافع و مسائل اخلاقی می‌پردازد(مدیریت ابهامات ذاتی موجود درمربیگری اجرایی). در طی مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته، نه مربی، تفاسیر خود را از شیوه‌ی اشکار سازی روابط مثلثی در فرایندهای مربیگری اجرایی مطرح کردند. دلایل و توضیحات مربیان به سه گروه تقسیم شد. مربیانی وجود دارند که مربیگری اجرایی را به صورت یک فرایند هماهنگ موسوم به مربی گری ساده، درک می‌کنند. برخی از مربیان به فرایند مربیگری برای مقابله با مناقشات منافع متکی هستند و ما آنها را به روشنی دعوت کردیم. مربیان دیگر هنگامی که با درگیری منافع در روابط مثلثی برخورد می‌کنند، مشکوک هستند(مدیریت ابهامات ذاتی موجود درمربیگری اجرایی). به منظور حمایت از مربیان با معضلات اخلاقی که ممکن است در روابط مثلثی در فرآیند مربیگری اجرایی وجود داشته باشد، اخلاق چشم انداز حرفه‌ای برای بخش آموزشی توسط شاپیرو و استفکویچ (۲۰۱۶) برای سازگاری و هماهنگی با کارول و شو (۲۰۱۳) دیدگاه بلوغ اخلاقی این مدل سازگار، مربیان را ارائه می‌دهد دیدگاه یکپارچه و پویا برای توسعه و بلوغ اخلاقی آنها است.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: The relation of physical self-perceptions of competence, goal orientation, and optimism with students' performance calibration in physical education

Abstract

Two studies were conducted to examine associations between students' calibration accuracy with their selfperceptions of competence (i.e., global self-worth, sport competence, perceived competence, and self-efficacy), goal orientation, and dispositional optimism and pessimism. Participants were 138 (study 1) and 236 (study 2) fifth and sixth grade students. An index of absolute accuracy of performance prediction was calculated based on students' predicted and actual performance in a basketball shooting test. Person-related factors were measured with self-reported questionnaires. Results showed no associations between absolute accuracy and students' global self-worth, sport competence, optimism and pessimism (study 1) while students' absolute accuracy was associated with their task orientation, self-efficacy, and perceived competence (study 2). An overconfidence effect was also found in both studies. These results were discussed with reference to previous evidence and views of calibration research in academic, sport, and physical education domains. Interactions between person-related factors and calibration and their effects on the development of students' self-regulated learning of sport skills in physical education were also highlighted.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
استفاده از یک الگو و مدل موجودی کالای ریل تایم یا بهنگام برای کنترل تغییرات تقاضا
خـریـد محـصـول
انگیزه برای کار، مالیات بر درامد کار و رضایت از حیات
خـریـد محـصـول
تأثیر مدیران و فاکتورهای زمان در فرایندهای تغییر سازمانی در محیط یک کشور در حال توسعه
خـریـد محـصـول
عوامل تعیین کننده درآمدهای باز سرمایه گذاری شده شرکت‌های تابع چند ملیتی
خـریـد محـصـول
مطالعه تأثیر سطح منطقه‌ای فساد و جرم بر روی شرکت‌های داخلی و چند ملیتی
خـریـد محـصـول
AFSndn: استراتژی ارسال تطبیقی در شبکه بندی داده های نام گذاری شده یادگیری Q
خـریـد محـصـول
تأثیر فرهنگ مبتنی بر بازار صادرات (بازار صادرات محور) روی عملکرد صادرات
خـریـد محـصـول
شیوع بیماری قلبی مادر زادی در زمان تولد در سراسر جهان
خـریـد محـصـول
تأثیر فرهنگ سازمانی بر روی عملیات منابع انسانی
خـریـد محـصـول
احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا