بررسی تصور، برداشت و ادراک مدیریت از تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 30

تعداد کلمات : 9500

مجله : Multicultural Education & Technology Journal

انتشار : 2011

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1522 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی تصور، برداشت و ادراک  مدیریت از تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی به صورت یک شیوه مدیریت دانش در آموزش عالی

 چکیده

هدف – هدف از این مقاله ارائه یک مطالعه در مورد درک و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی (SNS) به عنوان ابزاری برای مدیریت دانش (KM) در شرکتهای دانش بنیان است.

طرح / روش شناسی / رویکرد – از نظر رویکرد تحقیق ، پژوهش از چارچوب تفسیری بهره گرفته شده است و از یک موسسه آموزش عالی (HE) به عنوان نمونه موردی استفاده شده است که با نیاز به تولید فرایند ، به اشتراک گذاری و استفاده از دانش   به صورت مبنای روزانه جهت حفظ قدرت رقابتی در نظر گرفته می شوند. مطالعه موردی با استفاده از روش تحقیق کیفی ، متشکل از مصاحبه ها و تجزیه و تحلیل روایت به عنوان ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده ها ، مورد استفاده قرار گرفت و بدین ترتیب توصیفی از درک ، ادراک و پذیرش SNS به عنوان ابزار KM بدست آمد.

یافته ها – این مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که حتی در HE ، آنجا که به طور کلی تصدیق می شود که نیاز به تسخیر کافی ، ذخیره ، اشتراک و انتشار دانش وجود دارد ، زیرا این می تواند به نوآوری ، خلاقیت و بهره وری بیشتر منجر شود ، شرکت کنندگان از طبیعت مشکوک بودند. از این فناوری و این واقعیت که می تواند زندگی حرفه ای و اجتماعی آنها را در هم تنیده باشد. در نتیجه ، آنها آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در تلاش نسبتاً زیاد مورد نیاز در استفاده از SNS به عنوان یک ابزار KM را ندارند ، زیرا در تعیین ارزش افزوده نیز مشکل دارند. در نتیجه ، برای استفاده از SNS برای اهداف مدیریت دانش ، می بایست موضوعات فرهنگی ، رفتاری و سازمانی قبل از بررسی مسائل فنی مورد بررسی قرار گیرد(مدیریت تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی).

اصالت / ارزش – مقاله بینشی در مورد مدیریت دانش و شبکه های اجتماعی در HE ارائه می دهد. این موضوع همچنین موضوع بین المللی HE را برجسته می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Management perception of introducing social networking sites as a knowledge management tool in higher education

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present a study of the understanding and usage of social networking sites (SNS) as a knowledge management (KM) tool in knowledge-intensive enterprises. Design/methodology/approach – In terms of research approach, the study has taken an interpretitivist framework, using a higher education (HE) institution as the case-study, which is characterised by the need to generate process, share and use knowledge on a daily basis in order to remain competitive. The case study was analysed using qualitative research methodology, composed of interviews and utilised narrative analysis as a means of data analysis, thus deriving a characterisation of understandings, perceptions and acceptance of SNS as a KM tool. Findings – The study provides evidence that even in HE, where it is generally acknowledged that there is a need to adequately capture, store, share and disseminate knowledge, as this can lead to greater innovation, creativity and productivity, participants were suspicious of the nature of the technology and the fact that it could intertwine their professional and social life. As a result, they were not prepared to invest the relatively high effort required in employing SNS as a KM tool as they also have difficulty in establishing the added value. Consequently, in order to employ SNS for KM purposes cultural, behavioural and organisational issues need to be tackled before even considering technical issues. Originality/value – The paper provides an insight into KM and social networking in HE. This also highlights issue for international HE.
    دیدگاهتان را بنویسید