light box
امتیاز 2.58 اثرات مدیریت دانش و ریسک پذیری بر عملکرد مالی SME در صنایع خلاق">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 6700
مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:اثرات مدیریت دانش و ریسک پذیری بر عملکرد مالی SME در صنایع خلاق در یک بازار در حال ظهور: اثر واسطه ای نتایج نوآوری

 چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی اثرات مدیریت دانش و ریسک پذیری بر عملکرد مالی است که در آن نتایج منفی نوآوری به عنوان متغیر میانجی انتخاب شده است. مطالعه حاضر از زمینه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) در صنایع خلاق در اندونزی استفاده می‌کند که یک اقتصاد بازار در حال ظهور است. بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های ۱۶۵ صاحب کسب و کار کوچک در صنایع خلاق در اندونزی، مطالعه حاضر ایده جالبی در مورد نوآوری SME پیدا کرد. نتایج این مطالعه حاکی از اهمیت مدیریت دانش و ریسک پذیری به عنوان راه‌هایی برای کاهش پیامدهای منفی نوآوری است. علاوه بر این، مشخص شد که نتایج منفی نوآوری ارتباط بین مدیریت دانش، ریسک پذیری و عملکرد مالی SME را واسطه نمی‌کند. مطالعه حاضر بینش‌هایی را از اندونزی به عنوان یک اقتصاد بازار در حال ظهور ارائه می‌دهد که ممکن است ویژگی‌های متفاوتی در مقایسه با زمینه‌های دیگر داشته باشد. ریسک‌پذیری نشان‌دهنده یک مسیر رشد واضح برای افزایش عملکرد مالی SME است. این تا حدی به این دلیل است که اندونزی به عنوان یک بازار نوظهور با فرهنگ جمع‌گرایانه ممکن است شرکت‌های کوچک و متوسط ​​را تشویق کند تا نسبت به تغییرات و شبکه‌های اجتماعی که مدیریت دانش و مهم‌تر از آن راه‌های جدید انجام کسب‌وکار را افزایش می‌دهند، بازتر باشند. مطالعه حاضر از نتایج منفی نوآوری و عملکرد مالی SME استفاده می‌کند تا نشان دهد که آیا SME ها در یک اقتصاد بازار در حال ظهور می‌توانند از نوآوری تجاری سود ببرند یا خیر.

Title: The effects of knowledge management and risk taking on SME financial performance in creative industries in an emerging market: the mediating effect of innovation outcomes

  Abstract

 The purpose of the present study is to examine the effects of knowledge management and risk taking on financial performance in which negative innovation outcomes was chosen as a mediator variable. The present study uses the context of small and medium enterprises (SMEs) in creative industries in Indonesia which is an emerging market economy. Based on an analysis of data from 165 small business owners in creative industries in Indonesia, the present study found some interesting notion regarding SME innovation. The results of this study indicate the importance of knowledge management and risk taking as ways of reducing negative innovation outcomes. Further, it was found that negative innovation outcomes did not mediate the links between knowledge management, risk taking, and SME financial performance. The present study offers some insights from Indonesia as an emerging market economy which may have different characteristics compared to other contexts. Risk taking represents a clear growth path to enhance SME financial performance. This is partly because Indonesia as an emerging market with a collectivist culture may encourage SMEs to be more open to changes and social networks that enhance knowledge management, and more importantly new ways of doing business. The present study uses negative innovation outcomes and SME financial performance to indicate whether SMEs in an emerging market economy can benefit from business innovation.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
    خـریـد محـصـول
    ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
    خـریـد محـصـول
    الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
    خـریـد محـصـول
    رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
    خـریـد محـصـول
    تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
    خـریـد محـصـول
    بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا