light box
امتیاز 2.93 پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 24
تعداد کلمات : 5300
مجله : International Journal of Business and Management
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی   شیوه های منابع انسانی با عملکرد شغلی

 چکیده  

 این مطالعه به بررسی رابطه و اثر پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی و ترفیعی داخلی شیوه‌های منابع انسانی برای عملکرد شغلی و عملکرد زمینه‌ای شغلی می‌پردازد. این مطالعه بر روی مهندسان برق و الکترونیک در منطقه‌ی تجارت آزاد بایان لپاس، پنانگ انجام شد. پرسش نامه‌های خود ایفا از طریق مدیران منابع انسانی شرکت‌های تولید برق توزیع شد. مجموعاً ۱۱۰۰ پرسشنامه توزیع شد و در آن ابزارهای تحقیقاتی رادز و همکاران برای پرداخت مبتنی بر عملکرد، آلن و همکاران در خصوص مدیریت عملکرد، وین و همکاران در خصوص فرصت‌های ترفیع داخلی، ویلیام و اندرسون در خصوص عملکرد شغلی و هاکواتر و همکاران در خصوص عملکرد زمینه‌ای استفاده شد.. در مجموع ۱۸۱ مورد بازگشت داده شد اما ۱۵۰ پرسشنامه برای این مطالعه قابل استفاده بود. مهندسان اظهار داشتند که فقط فرصتهای تبلیغاتی داخلی با عملکرد وظیفه و عملکرد زمینه‌ای رابطه دارند. از طرف دیگر، پرداخت برای عملکرد و مدیریت عملکرد با عملکرد زمینه‌ای رابطه داشت اما با عملکرد کار رابطه نداشت. علاوه بر این، مهندسان اظهار داشتند که هیچ یک از اقدامات منابع انسانی، یعنی پرداخت هزینه عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی داخلی، بر هر دو عملکرد شغلی آنها، یعنی عملکرد وظایف و عملکرد زمینه‌ای، تأثیری نداشته است(مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی).

Title: Pay for Performance, Performance Management, and Internal Promotional Opportunities of Human Resource Practices with Job Performance

Abstract

 This study explores the relationship and the impact of pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities of human resources practices toward task performance and contextual performance of job performance. The study was conducted on the electrical and electronics (E&E) engineers in the Bayan Lepas Free Trade Zone, Penang. Self-administered questionnaires were distributed through the E&E manufacturing companies’ human resource managers. A total of 1,100 questionnaires were distributed that adapted and adopted the research tools of Rhoades et al. on pay for performance, Allen et al. on performance management, Wayne et al. on internal promotional opportunities, Williams and Anderson on task performance, and Hochwarter et al. on contextual performance. A total of 181 were returned but 150 questionnaires were useable for this study. The engineers indicated that only the internal promotional opportunities had a relationship with task performance and contextual performance. On the other hand, pay for performance and performance management had a relationship with contextual performance but not with task performance. Moreover, engineers indicated that none of the human resource practices, namely pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities, had an impact on both of their job performance, namely task performance and contextual performance.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
    خـریـد محـصـول
    بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
    خـریـد محـصـول
    مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا