light box
امتیاز 2.93 پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 24
تعداد کلمات : 5300
مجله : International Journal of Business and Management
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی   شیوه های منابع انسانی با عملکرد شغلی

 چکیده  

 این مطالعه به بررسی رابطه و اثر پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی و ترفیعی داخلی شیوه‌های منابع انسانی برای عملکرد شغلی و عملکرد زمینه‌ای شغلی می‌پردازد. این مطالعه بر روی مهندسان برق و الکترونیک در منطقه‌ی تجارت آزاد بایان لپاس، پنانگ انجام شد. پرسش نامه‌های خود ایفا از طریق مدیران منابع انسانی شرکت‌های تولید برق توزیع شد. مجموعاً ۱۱۰۰ پرسشنامه توزیع شد و در آن ابزارهای تحقیقاتی رادز و همکاران برای پرداخت مبتنی بر عملکرد، آلن و همکاران در خصوص مدیریت عملکرد، وین و همکاران در خصوص فرصت‌های ترفیع داخلی، ویلیام و اندرسون در خصوص عملکرد شغلی و هاکواتر و همکاران در خصوص عملکرد زمینه‌ای استفاده شد.. در مجموع ۱۸۱ مورد بازگشت داده شد اما ۱۵۰ پرسشنامه برای این مطالعه قابل استفاده بود. مهندسان اظهار داشتند که فقط فرصتهای تبلیغاتی داخلی با عملکرد وظیفه و عملکرد زمینه‌ای رابطه دارند. از طرف دیگر، پرداخت برای عملکرد و مدیریت عملکرد با عملکرد زمینه‌ای رابطه داشت اما با عملکرد کار رابطه نداشت. علاوه بر این، مهندسان اظهار داشتند که هیچ یک از اقدامات منابع انسانی، یعنی پرداخت هزینه عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی داخلی، بر هر دو عملکرد شغلی آنها، یعنی عملکرد وظایف و عملکرد زمینه‌ای، تأثیری نداشته است(مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی).

Title: Pay for Performance, Performance Management, and Internal Promotional Opportunities of Human Resource Practices with Job Performance

Abstract

 This study explores the relationship and the impact of pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities of human resources practices toward task performance and contextual performance of job performance. The study was conducted on the electrical and electronics (E&E) engineers in the Bayan Lepas Free Trade Zone, Penang. Self-administered questionnaires were distributed through the E&E manufacturing companies’ human resource managers. A total of 1,100 questionnaires were distributed that adapted and adopted the research tools of Rhoades et al. on pay for performance, Allen et al. on performance management, Wayne et al. on internal promotional opportunities, Williams and Anderson on task performance, and Hochwarter et al. on contextual performance. A total of 181 were returned but 150 questionnaires were useable for this study. The engineers indicated that only the internal promotional opportunities had a relationship with task performance and contextual performance. On the other hand, pay for performance and performance management had a relationship with contextual performance but not with task performance. Moreover, engineers indicated that none of the human resource practices, namely pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities, had an impact on both of their job performance, namely task performance and contextual performance.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
    خـریـد محـصـول
    شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
    خـریـد محـصـول
    واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
    خـریـد محـصـول
    ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
    خـریـد محـصـول
    مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
    خـریـد محـصـول
    مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
    خـریـد محـصـول
    مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
    خـریـد محـصـول
    رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
    خـریـد محـصـول
    مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا