light box
امتیاز 1.40 مدیریت موفق یک شرکت حمل و نقل (لجستیک) کوچک">

عنوان فارسی مقاله:مدیریت موفق یک شرکت حمل و نقل (لجستیک) کوچک

 چکیده

در این مقاله، یک مطالعه موردی روی یک شرکت لجستیک یا حمل و نقل ثالث کوچک در هنگ کنگ ارائه شده است. این شرکت از این جهت جالب است که موسوم به پادشاه شرکت‌های لجستیک ۳PL هنک کنگ است(مدیریت موفق یک شرکت حمل ونقل). این شرکت از نظر عملکرد کسب و کار و رضایت مشتریان، بسیار موفق عمل کرده است. ائتلاف راهبردی و استراتژیک این شرکت با هر دوی مشتریان و عرضه کنندگان به بهبود استفاده از منابع نظیر فضای انبار و ناوگان‌های حمل و نقل کمک کرده است. همچنین این شرکت در حال توسعه‌ی عملیات خود در چین با هدف تبدیل شدن به یک شرکت بالغ است. تحلیل این مورد بر فاکتورهای موفقیت بحرانی (استراتژی و فناوری‌هایی) متمرکز است که باعث شده تا یک شرکت کوچک تأسیس شده در ۱۹۹۶ بسیار موفق شود(مدیریت موفق یک شرکت حمل ونقل).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
خـریـد محـصـول
بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
خـریـد محـصـول
مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
خـریـد محـصـول
بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
خـریـد محـصـول
تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
خـریـد محـصـول
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
خـریـد محـصـول
ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
خـریـد محـصـول
طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
خـریـد محـصـول
بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
خـریـد محـصـول
دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا