مدیریت و رویه‌های مالیات

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 10400

مجله : Learning and Individual Differences

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
897 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت و رویه‌های مالیات

 چکیده

اگرچه تفاوت‌های بین کشوری (بین المللی) بسیاری در قواعد رویه‌ای و آیین نامه‌های مالیاتی وجود دارد، با این حال در پشت این جزییات و تفاوت‌ها، میزان قابل توجهی از تشابهات نیز وجود دارند. این موضوع نبایستی تعجب برانگیز باشد، زیرا فنون مدیریتی و اداری مالیات که در سایر مناطق و کشورها مؤثر بوده‌اند، توسط بسیاری از کشورها مورد پذیرش واقع شده‌اند و به این ترتیب مدیریت مالیات، یک رشته‌ی کاربردی برجسته محسوب می‌شود. یک نمونه از این مورد، منع پرداخت دستمزد است. تقریباً، همه‌ی کشورها، کارفرمایان را ملزم به کسر مالیات بر درآمد از دستمزدها می‌کنند. اگرچه تفاوت‌هایی در روش‌های محاسبه‌ی مالیات کسر شده و نیز رویه‌ها و قواعد پرداخت مالیات کسر شده توسط خزانه وجود دارد، با این حال رویکرد اولیه و اصلی آن، مشابه است(مدیریت و رویه‌های مالیات).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: The relation of physical self-perceptions of competence, goal orientation, and optimism with students' performance calibration in physical education

Abstract

Two studies were conducted to examine associations between students' calibration accuracy with their selfperceptions of competence (i.e., global self-worth, sport competence, perceived competence, and self-efficacy), goal orientation, and dispositional optimism and pessimism. Participants were 138 (study 1) and 236 (study 2) fifth and sixth grade students. An index of absolute accuracy of performance prediction was calculated based on students' predicted and actual performance in a basketball shooting test. Person-related factors were measured with self-reported questionnaires. Results showed no associations between absolute accuracy and students' global self-worth, sport competence, optimism and pessimism (study 1) while students' absolute accuracy was associated with their task orientation, self-efficacy, and perceived competence (study 2). An overconfidence effect was also found in both studies. These results were discussed with reference to previous evidence and views of calibration research in academic, sport, and physical education domains. Interactions between person-related factors and calibration and their effects on the development of students' self-regulated learning of sport skills in physical education were also highlighted.

دیدگاهتان را بنویسید