light box
امتیاز 1.50 آموزش اقتصاد در آموزش عالی: مرور منابع روش بی وقفه ” گچ گویه”">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 9
تعداد کلمات : 2700
مجله : International Journal of Progressive Education
انتشار : 2018
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آموزش اقتصاد در آموزش عالی: مرور منابع روش بی وقفه ” گچ گویه”

 چکیده

 هدف این مقاله بررسی و مرور منابع در خصوص شیوه‌های آموزشی جاری در اقتصاد و شیوه‌های جایگزین روش‌های تدریس غالب (گچ گویه) می‌باشد. نتایج این مقاله مروری به شرح زیر است: الف: روش سخنرانی یا تدریس مطلوب‌ترین روش آموزش در اقتصاد است ب: تعداد روش‌های مختلف تدریس و آموزش استفاده شده‌اند و نتایج آن‌ها متنوع بوده است و پ: روش تدریس چند روشی بر اساس یافته‌های تحقیق توصیه می‌شود.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Green Curriculum Analysis in Technological Education

Abstract

With rapid industrialization and technological development, India is facing adverse affects of unsustainable pattern of production and consumption. Education for sustainable development has been widely recognized to reduce the threat of environmental degradation and resource depletion. This
paper used the content analysis method to explore the extent to which green curriculum has been incorporated in engineering education. The green curriculum index suggests that Indian technological education is following vertical integration, with low emphasis on horizontal integration of green curriculum resulting into non-sustained green culture and environmental behaviour among the students. Furthermore, higher educational institutions should understand and accept the relevance of sustainable development rather than responding to the legitimate formality for creating a low- carbon and green economy.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تجزیه تحلیل برخی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در اعضای هیئت علمی
خـریـد محـصـول
ملاحظات طراحی و عملکرد برای راکتور بیوفیلم بستر متحرک بی هوازی برای تصفیه فاضلاب
خـریـد محـصـول
آسیب میوکارد و COVID-19: مکانیسم‌های احتمالی
خـریـد محـصـول
پروتئین‌های ساختاری در سندرم حاد تنفسی کروناویروس ۲
خـریـد محـصـول
کیفیت حسابرسی، تأمین مالی از محل استقراض و مدیریت سود: شواهدی از اردن
خـریـد محـصـول
اثر واسطه‌ای عملیات منابع انسانی راهبردی بر مدیریت دانش و عملکرد شرکتی
خـریـد محـصـول
خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ
خـریـد محـصـول
سازمان دهی نسبی و ارتباطی سامانه ها و زیست بوم های کارآفرینانه
خـریـد محـصـول
مدیریت تغییر در تحویل پروژه های پیچیده: مدیریت پیکر بندی، اطلاعات دارایی
خـریـد محـصـول
رابطه عملکرد- خلاقیت: چگونه پاداش دهی موجب بروز خلاقیت می‌شود
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا