مروری بر ایجاد فرصت کارآفرینی: ارایه چشم انداز ساخت گرایانه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 39

تعداد کلمات : 13600

مجله : Strategic Entrepreneurship Journal

انتشار : 2010

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 ژانویه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1477 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مروری بر ایجاد فرصت کارآفرینی: ارایه چشم انداز  ساخت گرایانه

 چکیده  

 در این مقاله یک مدل مفهومی از تولید فرصت های کارآفرینی از دیدگاه ساخت گرایی ارائه شده است. این مدل فرض می کند که تولید فرصت از طریق چندین مرحله پیش می رود ، از جمله مفهوم سازی ایده توسط یک کارآفرین ، عینیت بخشیدن به آن ایده و تصویب فرصت در یک سرمایه گذاری جدید. با این حال ، همه ایده های فرصت از این روند کامل عبور نمی کنند. بین مرحله مفهوم سازی و مرحله عینیت ، برخی از ایده ها به دلیل عینی سازی ناکافی کنار گذاشته می شوند. همچنین ، بین مرحله عینیت بخش و مرحله تصویب ، برخی از فرصت های عینیت یافته به دلیل عدم پشتیبانی کافی از منابع کنار گذاشته می شوند. ما متغیرهایی را که احتمال عینی سازی ایده های فرصت را تحت تأثیر قرار می دهند و سایر متغیرهایی را که احتمال تصویب فرصت های عینی شده را تحت تأثیر قرار می دهند ، شناسایی می کنیم و این متغیرها در گزاره های آزمایش تجربی گنجانیده می شوند. در بخش بحث ، ما چندین شرط مرزی را برای نظریه خود توصیف می کنیم ، تئوری را با نظریه عینی گرایانه (کشف) مقایسه می کنیم و پیامدهای آن را برای تحقیقات آینده بدست می آوریم(مروری بر ایجاد فرصت کارآفرینی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:The Production Of Entrepreneurial Opportunity: A Constructivist Perspective

Abstract

This article presents a conceptual model of entrepreneurial opportunity production from a constructivist perspective. The model assumes that opportunity production proceeds through several stages, including conceptualization of an opportunity idea by an entrepreneur, objectifi cation of that idea, and enactment of the opportunity into a new venture. However, not all opportunity ideas survive this full process. Between the conceptualization stage and the objectifi cation stage, some ideas are abandoned due to inadequate objectifi cation. Also, between the objectifi cation stage and the enactment stage, some objectifi ed opportunities are abandoned due to insuffi cient resource support. We identify variables that infl uence the likelihood that opportunity ideas will be objectifi ed and other variables that infl uence the likelihood that objectifi ed opportunities will be enacted, and these variables are incorporated into empirically testable propositions. In the discussion section, we describe several boundary conditions for our theory, contrast the theory with objectivist (discovery) theory, and derive implications for future research. Copyright © 2010 Strategic Management Society
    دیدگاهتان را بنویسید