light box
امتیاز 2.58 ویژگی های شرکت، افشای مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد شرکت">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14
تعداد کلمات : 5200
مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ویژگی های شرکت، افشای مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد شرکت: یک مطالعه تجربی در اندونزی

 چکیده

 مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) تعهداتی است که شرکت باید انجام دهد. مسئولیت اجتماعی شرکت از قانون شماره ماده ۴۰ سال ۲۰۰۷ در مورد شرکت با مسئولیت محدود ماده ۷۴ که الزام به انجام مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی را تنظیم می‌کند پیروی می‌کند.. CSR مورد نیاز است تا ذینفعان، از جمله جامعه، همه اشکال مسئولیت شرکت در قبال جامعه و محیط زیست را بدانند. ویژگی‌های شرکت مانند اندازه شرکت، نوع شرکت و اهرم عاملی هستند که چرا یک شرکت باید CSR خود را افشا کند. CSR اعتماد جامعه را به خود جلب می‌کند تا بر بهبود عملکرد شرکت تأثیر بگذارد. هدف از این مطالعه به دست آوردن شواهد و نتیجه گیری در مورد اینکه آیا عوامل اندازه شرکت، اهرم و نوع شرکت بر افشای CSR تأثیر می‌گذارد یا خیر است. داده‌های این پژوهش از تحلیل رگرسیون چندگانه با داده‌های ثانویه و نمونه گیری هدفمند استفاده می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که نوع و اهرم به طور معنی داری بر افشای CSR تأثیر می‌گذارد. متغیر اندازه بر افشای CSR تأثیری ندارد. متغیر CSR بر بازده دارایی‌ها (ROA) تأثیر نمی‌گذارد. متغیرهای ویژگی‌های شرکت (نوع، اهرم، و اندازه) بر ROA تأثیر نمی‌گذارند. انتظار می‌رود این تحقیق هم از نظر آکادمیک و هم از نظر عملی به افزایش تخصص، شایستگی و دانش جامعه علمی کمک کند(مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن).

Title: Company Characteristics, Disclosure of Social Responsibility, and Its Impact on Company Performance: An Empirical Study in Indonesia

Abstract

 Corporate Social Responsibility (CSR) is the obligations that the company must carry out. It follows Law no. 40 of 2007 concerning limited liability company article 74, which regulates the obligation to carry out social and environmental responsibility. CSR is needed so that stakeholders, including the community, know all forms of corporate responsibility to society and the environment. Company characteristics such as company size, company type, and leverage are factors why a company must disclose its CSR. CSR will gain the community’s trust so that it will have an impact on improving company performance. The purpose of this study is to obtain evidence and to draw conclusions on whether the factors of company size, leverage, and type of company affect CSR disclosure. The data in this study uses multiple regression analysis with secondary data and purposive sampling. The results suggest that type and leverage significantly affect CSR disclosure; the size variable does not affect CSR disclosure. The CSR variable does not affect return on assets (ROA). Company characteristics variables (type, leverage, and size) do not affect ROA. This research is expected to contribute both academically and practically to increasing the academic community’s expertise, competence, and knowledge.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا