light box
امتیاز 3.46 از اعضای اجتماعات مجازی تا مشتریان تجارت الکترونیک C2C">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 44
تعداد کلمات : 13000
مجله : Electronic Commerce Research and Applications
انتشار : 2010
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:از اعضای اجتماعات مجازی تا مشتریان تجارت الکترونیک C2C:اعتماد در اجتماعات مجازی و تاثیر آن بر قصد خرید در مصرف کنندگان

 چکیده

در چین ، وب سایت های مهم C2C با تبدیل اعضای جامعه مجازی خود (VC) به خریداران و فروشندگان C2C ، بر افزایش پایگاه مشتری خود تمرکز می کنند. این پدیده مبتنی بر شبکه های اجتماعی (ENS) تجارت الکترونیکی نامیده می شود. پژوهش حاضر تجزیه و تحلیل می کند که چه عواملی در ایجاد اعتماد در بین اعضای VC تأثیر دارد و چگونه این اعتماد بر اعتماد به وب سایت یا فروشنده C2C تأثیر می گذارد. ما یک مدل از اعتماد به VC ها را بر اساس مکانیسم شکل گیری اعتماد پیشنهاد و آزمایش می کنیم((مشتریان تجارت الکترونیک C2C)). با استفاده از داده های جمع آوری شده از انجمن مجازی Taobao ، ما نشان می دهیم که آشنایی ، تشابه درک شده ، تضمین ساختاری و تمایل به اعتماد ، پیشینه های مهمی برای اعتماد به اعضای VC ها هستند. تجزیه و تحلیل دو نوع اعتماد نشان می دهد که اعتماد به توانایی اعضا از نظر توانایی ، صداقت و خیرخواهی سه بعد اعتماد به فروشنده / وب سایت تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، اعتماد به صداقت و خیرخواهی اعضا باعث تحریک قصد خرید و اعتماد به توانایی فروشنده / وب سایت می شود تاثیری مثبت بر قصد دستیابی به اطلاعات و قصد خرید داشته باشد(مشتریان تجارت الکترونیک C2C).

 Title: From virtual community members to C2C e-commerce buyers: Trust in
virtual communities and its effect on consumers’ purchase intention

 

Abstract

In China, major C2C websites are focusing on increasing their customer bases by converting members of their virtual communities (VCs) into C2C buyers and sellers. This phenomenon is called e-commerce based on social networks (ENS). The current research analyzes what factors affect trust building among VC members and how this trust influences the trust in the C2C website or vendor. We propose and empirically test a model of trust in VCs based on the trust formation mechanism. Using data collected from Taobao Virtual Community, we show that familiarity, perceived similarity, structural assurance, and trust propensity are important antecedents to trust in members in VCs. Analyses of the two kinds of trust show that trust in members’ ability significantly affects three dimensions of trust in the vendor/website in terms of ability, integrity, and benevolence. In addition, trust in members’ integrity and benevolence stimulates the purchase intention and trust in the vendor/website’s ability positively affects the intention to get information and the purchase intention.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
خـریـد محـصـول
مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
خـریـد محـصـول
ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
خـریـد محـصـول
بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
خـریـد محـصـول
الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
خـریـد محـصـول
فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
خـریـد محـصـول
رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
خـریـد محـصـول
تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
خـریـد محـصـول
بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
خـریـد محـصـول
ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا