light box
امتیاز 2.67 چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 10800
مجله : Tax Administration and Procedure
انتشار : 2002
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟

 چکیده

 هدف: خلاقیت و همدلی کارکنان خدمات مالی در مطالعات در زمینه‌ی بازاریابی بانکی کم‌تر بررسی شده است. هدف ین مقاله، بررسی، اثرات واسطه‌ای خلاقیت و آداب معاشرت کارکنان خدمات مالی بر روی رابطه‌ی بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

طراحي / روش شناسي / رويكرد – داده‌ها از ۳۳۶ مشتريان بيمه در تايوان جمع آوري شده و از آزمون تحليل حداقل مربعات جزئي براي آزمون فرضیه‌ها استفاده شده است.

یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهد که گرایش مشتری به کارکنان خدمات مالی (درک شده توسط مشتریان) با درک مشتری از آداب و رسوم و خلاقیت کارگران خدمات مالی رابطه مثبت دارد. علاوه بر این، مشخص می‌شود که قوانین و خلاقیت کارگران خدمات مالی تا حدی واسطه گرانه رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

اصالت / ارزش – این اولین مطالعه برای نشان دادن نقش‌هایی است که آداب و معیارهای کارمندان خدمات مالی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری ایفا می‌کند(مشتری مداری منجر به رضایت مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثرات تغییر اقلیم بر حرکات توده ای- مطالعات موردی در کوه های آلپ اروپا
خـریـد محـصـول
اثرات تخریب و پیکره بندی زیستگاه و ترکیب ماتریکس بر روی گونه‌های تالابی در حال کاهش
خـریـد محـصـول
یک قالب کاری برای درک اثرات نویز روی حیات وحش؛ یک اولویت حفاظتی فوری
خـریـد محـصـول
رویکرد یکپارچه به منظور پایش کیفیت آب در مخازن، سیستم‌های آبرسانی و شبکه‌های توزیعی
خـریـد محـصـول
اتوماسیون پایش کیفیت آب در صربستان
خـریـد محـصـول
استفاده از تولید اندازه محور و آنالیز ایزوتوپ پایدار برای پیش بینی کارایی های انتقال غذایی
خـریـد محـصـول
حذف فلزات سنگین سرب، کادمیوم، روی، نیکل و آهن از آب از طریق جاذب‌های بیوسرامیک
خـریـد محـصـول
متریک‌ها و شاخص‌های چشم انداز: مروری بر کاربرد آن‌ها در تحقیقات چشم انداز
خـریـد محـصـول
روش‌های تهیه نقشه‌های تناسب اراضی (شایستگی): یک ارزیابی تفصیلی
خـریـد محـصـول
فناوری های آب شیرین کن حرارت خورشیدی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا