light box
امتیاز 2.58 مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35
تعداد کلمات : 12500
مجله : Industrial Marketing Management
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی و فناوری روی وفاداری اینترنتی

 چکیده

 با توجه به توسعه تکنولوژی‌های برخط و سیار، ارزیابی بازاریابی ارتباطی برای بهبود ارتباط سرویس‌های B2B بسیار مهم است. این مطالعه از نظریه مبتنی بر منابع، نظریه مبادله اجتماعی و سامانه‌های فنی اجتماعی جهت تشریح پروسه‌های بانک‌ها برای استفاده از بسترهای برخط استفاده می‌کند(مقایسه بانک‌های محلی،ملی و بین المللی). سیصد و سی و شش بنگاه کوچک و متوسط در این مطالعه بررسی شد. نتایج نشان داد که کیفیت سرویس‌های برخط و غیر برخط بر رضایت از سرویس‌های بانکداری اینترنتی اثر دارد و رضایت از سرویس بانکداری اینترنتی بر تعهد بانکی و ایمان به بانکداری اینترنتی اثر دارد. همچنین بانک‌های محلی و ملی بیشتراز بانک‌های بین المللی تحت تأثیر اعتماد و تعهد قرار می‌گیرند. نتایج این تحقیق باعث بهبود مطالعات در خصوص بازاریابی ارتباطی B2B می‌شود و یافته‌های مدیریتی ارزشمند رابرای متصدیان سرویس B2B فراهم می‌کند(مقایسه بانک‌های محلی،ملی و بین المللی).

Title: The impact of relational versus technological resources on e-loyalty: A comparative study between local, national and foreign branded banks

Abstract

 The emergence of online and mobile technologies has necessitated the need to re-examine the viability of relationship marketing in nurturing business-to-business service relationships. By drawing upon the resourcebased view (RBV), social exchange (SE) theory and socio-technical systems (STS) theory, this research explores the differences in the process by which local, national and foreign branded banks are able to integrate their online platforms into their relational efforts. Data from a sample of 336 small and medium-sized business customers in the New Zealand banking industry shows that both offline and online service quality affect satisfaction with their e-banking services, which in turn affect the trust and commitment towards the bank and loyalty towards e-banking. In addition, the effect of trust and commitment on loyalty towards e-banking is significantly stronger for the local and national branded banks compared to foreign branded banks. Our findings extend current research on B2B relationship marketing and offer useful managerial insights for professional B2B services providers.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    روش‌های شناخت و تقویت هوش هیجانی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا