light box
امتیاز 2.58 ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارس استفاده کننده رسانه های اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11
تعداد کلمات : 4200
مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارسی که از رسانه های اجتماعی برای ارتقای سواد تربیت بدنی در نوجوانان استفاده می کنند

 چکیده

  توسعه سریع رسانه های اجتماعی منجر به افزایش استفاده از آن توسط کودکان و نوجوانان برای اهداف سلامتی و بهزیستی شده است. بر این اساس ، تعاملات اجتماعی ناشی از استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند بیشتر در آموزش تربیت بدنی و سلامت ادغام شود. با توجه به ارتباط بین افزایش سواد تربیت بدنی و پیامدهای مثبت سلامت ، بهترین شیوه ها و درسهایی که از استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی گرفته می شود باید توسط مربیان بهداشت و فیزیک در مدارس اتخاذ شود. بنابراین ، هدف این مقاله اظهارنظر در مورد چندین چالش و فرصت عملی و اخلاقی مرتبط با استفاده از رسانه های اجتماعی برای بهبود سواد تربیت بدنی در بین جوانان است. به طور خاص ، دو مورد از برجسته ترین موضوعات به طور عمیق مورد بحث قرار می گیرند: (۱) ادغام رسانه های اجتماعی در محیط های تربیت بدنی که کودکان و نوجوانان را در مورد اثرات زیستی و اجتماعی فعالیت بدنی آموزش می دهد و (۲) استفاده از فناوری های پوشیدنی در بین جوانان برای به دست آوردن تجربیات که توانایی های سواد تربیت بدنی را افزایش می دهد. به نظر ما ، مربیان بهداشت و فیزیک که از کتابچه راهنمای ALL-ENGAGE که در این تفسیر شرح داده شده است استفاده می کنند ، با موفقیت در دانش آموزان با رسانه های اجتماعی محبوب که از طریق استفاده تجربی از فناوری های پوشیدنی ، سواد تربیت بدنی را به میزان کافی ارتقا می دهند ، به موفقیت می رسند ، درگیر می شوند و بر آنها تأثیر می گذارند(ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارس).

Title: Practical and Ethical Considerations for Schools Using Social Media to Promote Physical Literacy in Youth

Abstract

 The rapid development of social media has led to its increased use by children and adolescents for health and well-being purposes. Accordingly, social interactions resulting from social media use can be further integrated into physical and health education pedagogy. Given the relationship between increased physical literacy and positive health outcomes, best practices and lessons learned from social media use in the healthcare industry should be adopted by health and physical educators practicing in schools. Thus, the purpose of this paper is to comment on several practical and ethical challenges and opportunities associated with using social media to improve physical literacy among youth. Specifically, two of the most prominent issues are discussed in depth: (1) integration of social media in physical education settings that educate children and adolescents about the biopsychosocial effects of physical activity, and (2) use of wearable technologies among youth to accrue experiences that enhance physical literacy competencies. In our opinion, health and physical educators who utilize the ALL-ENGAGE Playbook described in this commentary will successfully reach, engage, and impact students with popular social media that adequately promotes physical literacy, including through experiential use of wearable technologies.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا