light box
امتیاز 2.65 مرور منابع سیستماتیک در مورد تأثیر محیط و سیستم پشتیبانی دانشگاه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 15000
مجله : ournal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:مرور منابع سیستماتیک در مورد تأثیر محیط و سیستم پشتیبانی دانشگاه بر پیش سازهای قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان

 چکیده

این بررسی مروری ادبیات با هدف درک تأثیر محیط دانشگاه و سیستم پشتیبانی (ESS) در شکل گیری هدف کارآفرینی اجتماعی (SEI) دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام شده است. کارآفرینان اجتماعی در تحولات اقتصادی و اجتماعی جوامعی که در آن فعالیت می کنند نقش مهمی ایفا می کنند ، بنابراین بسیاری از موسسات بعد از متوسطه شروع به تشویق بیشتر دانشجویان به مشارکت در رفتار کارآفرینی اجتماعی می کنند. در نتیجه ، برای ارزیابی تأثیر عوامل مختلف انگیزشی مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه که می تواند بر SEI دانشجویان تأثیر بگذارد ، نیاز به رویکردهای سیستماتیک وجود دارد. براساس یک بررسی منظم ادبیات و سنتز روایی پیشینیان SEI دانش آموزان آموزش متوسطه ، نویسندگان یک مدل SEI سفارشی را پیشنهاد کرده اند که نسخه پیشنهادی هوکرتز را اصلاح و گسترش می دهد (کارآفرینی: نظریه و عمل ، ۲۰۱۷) و میر و موبا (کارآفرینی اجتماعی ، ۲۰۰۶). این مطالعه با ارائه متدولوژی مبتنی بر تئوری ، شکافی را در ادبیات ایجاد می کند که می تواند به دانشگاهها کمک کند تا برنامه های آموزشی و سایر مداخلات خود را با هدف ترغیب بیشتر دانشجویان برای توجه به کارآفرینی اجتماعی به عنوان یک انتخاب شغلی مناسب پس از فارغ التحصیلی ، طراحی کنند(منابع سیستماتیک در سیستم پشتیبانی دانشگاه).

TITLE: A systematic literature review of the influence of the university’s environment and support system on the precursors of social entrepreneurial intention of students

Abstract

This systematic literature review aims at understanding the influence of the university’s environment and support system (ESS) in shaping the social entrepreneurial intention (SEI) of post-secondary education students. Social entrepreneurs play an important role in the economic and social developments of the communities in which they operate, thus many post-secondary institutions are starting to encourage more students to engage in social entrepreneurial behaviour. Consequently, there is a need for systematic approaches to evaluate the impact of various motivational factors related to the university’s entrepreneurial ecosystem that could affect the SEI of students. Based on a systematic literature review and narrative synthesis of the antecedents of the SEI of post-secondary education students, the authors proposed a customized SEI model that modifies and extend the one proposed by Hockerts (Entrepreneurship: Theory and Practice, 2017) and Mair and Noboa (Social entrepreneurship, 2006). This study fills a gap in the literature by providing a methodology grounded in theory that can help universities to design their educational and other interventions aimed at encouraging more students to consider social entrepreneurship as a viable career choice after graduation.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی افزایش بازدهی و بهره وری سازمان با استفاده از تیم های خود مختار و رهبری چابک
    خـریـد محـصـول
    شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از پرداخت مالیات (فرار مالیاتی): شواهدی از بهشت مالیاتی
    خـریـد محـصـول
    فرار و اجتناب از پرداخت مالیات شرکتی: آیا راه حل، شفافیت مالیاتی است؟
    خـریـد محـصـول
    همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
    خـریـد محـصـول
    مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا