مقایسه موتورهای PM سوییچینگ شار با پیکر بندی سیم پیچ

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 18

تعداد کلمات : 4500

مجله : IEEE

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
991 بازدید
41,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:مقایسه موتورهای PM سوییچینگ شار با پیکر بندی سیم پیچ با استفاده از اصل گیربکس مغناطیسی

 

چکیده

 در این مقاله اصل گیربکس مغناطیسی به موتور مغناطیسی دائم سوییچینگ شار برای طراحی پیکربندی سیم پیچ آرماتور آن تعمیم داده شد. در ابتدا، چگالی شار بدون بار در فاصله هوایی موتور به طور کیفی با استفاده از روش مدار مغناطیسی معادل محاسبه شد به طوری که اجزای هارمونیک فضای دائم (PSHC) را بتوان تفکیک کرد. نقش گراف بردار شکاف را می‌توان بر طبق تعداد جفت قطب و جهات چرخش PSHC بدست آورد. در نتیجه، پیکر بندی سیم پیچ آرماتور موتور FSPM 12/10 قطبی بر اساس گراف بردار شکاف با استفاده از روش طراحی موتور سنتی طراحی می‌شود(موتورهایPM سوییچینگ شار پیکربندی سیم پیچ). هم چنین، دو موتور FSPM جدید ۱۲/۷ قطبی با سیم پیچ توزیعی و متمرکز بدون هم پوشانی پیشنهاد می‌شود. و عملکردهای الکترومغناطیسی سه موتور تحلیل و مقایسه می‌شود. در نهایت نتایج تحلیل با تحلیل عناصر محدود و آزمایش تأیید شد(موتورهایPM سوییچینگ شار پیکربندی سیم پیچ).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Comparison of Flux-Switching PM Motors with Different Winding Configurations Using Magnetic Gearing Principle

Abstract: 

In this paper, the magnetic gearing principle is extended to the flux-switching permanent magnet (FSPM) motor for its armature winding configuration design. Firstly, the no-load flux density in motor airgap is qualitatively analytically calculated using the equivalent magnetic circuit method so that the predominant space harmonic components (PSHC) can be separated. Then the slot vector graph can be drawn according to the pole-pair numbers and rotation directions of these PSHCs. Consequently, the armature winding configuration of a 12/10-pole FSPM motor is designed based on the slot vector graph using the conventional motor design method. Also two new 12/7-pole FSPM motors with the conventional non-overlapping concentrated and distributed winding are proposed. And the electromagnetic performances of the three motors are analyzed and compared. Finally, the analytical results are verified by the finite element analysis and experimentation.
دیدگاهتان را بنویسید