چارچوب تصمیم گیری برای مکان یابی موجودی کالا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 8000

مجله : International Journal of Information Systems and Supply Chain Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1341 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چارچوب تصمیم گیری برای  مکان یابی موجودی کالا در محیط کسب وکار اومنی چنل

 چکیده  

 اومنی چنل، یک مدل کسب و کار در حال تکامل است که توجه زیادی را در میان خرده فروشان به خود جلب کرده است. این مدل کسب و کار، به شرکت‌ها امکان استفاده از طیف وسیعی از کانال‌ها برای تعامل با مشتریان و ارائه‌ی سفارش آن‌ها می‌دهد. مشتریان می‌توانند به طور آنلاین سفارش دهند و سپس از فروشگاه آن را تحویل بگیرند و یا می‌توانند محصولات را از یک فروشگاه نزدیک دریافت کنند. به دلیل پیچیدگی براورده سازی نیازها و سفارش‌های مشتری از طریق مدل اومنی چنل، مکان یابی موجودی چالشی در پشتیبانی از این مدل کسب و کار است. این مقاله، چارچوبی را برای کمک به شرکت‌ها در تصمیم گیری تحت شرایط خاص برای متمرکز سازی یا غیر متمرکز سازی موجودی برای ارسال سفارش مشتری بدون اختلال و وقفه ارائه می‌کند(موجودی کالا در محیط کسب وکار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Decision-Making Framework for Inventory Positioning in an Omnichannel Business Environment

Abstract

 Omnichannel is an evolving business model that has been gaining increased popularity among retailers. This business model allows firms to use a variety of channels to interact with their customers and fulfill their orders. Customers can order online and pick up later in the store, or they can choose to have the products delivered from a nearby store. Due to the complexity of fulfilling customer orders via omnichannel models, positioning inventory is a key challenge in supporting this type of business model. This article presents a framework for assisting companies in deciding under what condition to centralize or decentralize their inventory to fulfill customer orders without disrupting the shopping experience.

دیدگاهتان را بنویسید