عنوان فارسی مقاله:چارچوب تصمیم گیری برای مکان یابی موجودی کالا در محیط کسب وکار اومنی چنل
چکیده
اومنی چنل، یک مدل کسب و کار در حال تکامل است که توجه زیادی را در میان خرده فروشان به خود جلب کرده است. این مدل کسب و کار، به شرکتها امکان استفاده از طیف وسیعی از کانالها برای تعامل با مشتریان و ارائهی سفارش آنها میدهد. مشتریان میتوانند به طور آنلاین سفارش دهند و سپس از فروشگاه آن را تحویل بگیرند و یا میتوانند محصولات را از یک فروشگاه نزدیک دریافت کنند. به دلیل پیچیدگی براورده سازی نیازها و سفارشهای مشتری از طریق مدل اومنی چنل، مکان یابی موجودی چالشی در پشتیبانی از این مدل کسب و کار است. این مقاله، چارچوبی را برای کمک به شرکتها در تصمیم گیری تحت شرایط خاص برای متمرکز سازی یا غیر متمرکز سازی موجودی برای ارسال سفارش مشتری بدون اختلال و وقفه ارائه میکند(موجودی کالا در محیط کسب وکار).