light box
امتیاز 2.93 موسیقی و مصرف کنندگان">

عنوان فارسی مقاله:موسیقی و مصرف کنندگان

 چکیده  

 موسیقی از بسیاری جهات، با زندگی مصرف کنندگان سرو کار دارد (کالاریس و کنت ۱۹۹۳، رنتفرو و گاسلینگ ۲۰۰۳). موسیقی به طور متداول توسط فروشنده‌ها به عنوان سلاحی برای تأثیر گذاری استفاده می‌شود (کلاریس و کاکس ۱۹۸۹). موسیقی به عنوان یکی از ویژگی‌های متداول تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت و ویژگی فراگیر محیط‌های خرده فروشی می‌باشد که مصرف کننده‌ها در زمان توجه به رسانه‌ها، فروشگاه‌ها، انتظار برای خدمات، پرواز، تلفن و در بسیاری از شرایط دیگر، با آن روبرو می‌شوند (بالیر و کلاریس ۱۹۹۳). موسیقی همچنین یک کالای مصرفی است (لاکر و میزریک ۱۹۹۴) که به طور مستقیم در فرم سی دی، کنسرت، فایل MP3، رادیوهای ماهواره‌ای و یا به طور غیر مستقیم به عنوان ویژگی محصولات دیگر (فیلم، بازی‌های ویدئویی، رویدادهای ورزشی، مراسم‌ها، خدمات مذهبی) مصرف می‌شود.

Title: Music and Consumers

Abstract

 Music touches the lives of consumers at many junctures (Kellaris & Kent, 1993; Rentfrow & Gosling, 2003). It is frequently used by sellers as a weapon of influence (Kellaris & Cox, 1989). A common feature of radio, television, and Internet advertisements, and a ubiquitous feature of retail environments, music is encountered by consumers as they attend to media, shop, wait for service, board flights, are placed on hold on the telephone, and in many other contexts (Blair & Kellaris, 1993). Music is also an object of consumption itself (Lacher & Mizerski, 1994), consumed both directly in the form of CDs, concerts, MP3 files, satellite radio, etc., and indirectly as a feature of other products (films, video games, sporting events, ceremonial occasions, religious services, etc).

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
    خـریـد محـصـول
    بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
    خـریـد محـصـول
    مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا