light box
امتیاز 2.58 شوک و ترس: بزرگی و غیرقابل پیش بینی بودن پیام های توییتر و موفقیت کمپین تامین مالی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 8500
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شوک و ترس: بزرگی و غیرقابل پیش بینی بودن پیام های توییتر و موفقیت کمپین تامین مالی(سرمایه گذاری) جمعی

 چکیده

  اگرچه شواهد اخیر از اهمیت رسانه‌های اجتماعی در برقراری ارتباط پیام‌های خاص بین بنیان‌گذاران سرمایه‌گذاری و مخاطبان هدفشان پشتیبانی می‌کنند، تحقیقات در مورد اینکه چگونه عناصر زمانی خاص فعالیت رسانه‌های اجتماعی با نتایج کلیدی توسعه سرمایه‌گذاری مرتبط هستند، کم‌تر است. در این زمینه، مطالعه کنونی از چارچوب مفهومی تبلیغات شوک استفاده می‌کند تا مشخص شود که چگونه فعالیت توییتر با صدای بلندتر (یعنی افزایش تعداد توییت‌ها) و غیرقابل پیش‌بینی (یعنی توییت‌ها در زمان‌های غیر استاندارد) می‌تواند شانس موفقیت تامین مالی جمعی را بهبود بخشد. با استفاده از نمونه‌ای از پروژه‌های کیک استارتر بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۸ و رگرسیون‌های مقطعی (حداقل مربع‌های معمولی و مدل لاجیت)، مشخص  شد که شانس دستیابی به اهداف با هر درصد افزایش در توییت‌ها، نسبت به توییت‌های پروژه، ۱٫۲۴ برابر افزایش می‌یابد.   با افزایش غیرقابل پیش‌بینی بودن و تعداد توییت‌های تعدیل‌شده براساس دسته‌بندی پروژه، شانس موفقیت بیشتر می‌شود. در عصری که برجسته شدن در رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای چالش برانگیز است، یافته های ما پیامدهایی برای مدیریت پیام های رسانه های اجتماعی در طول کمپین های تامین مالی جمعی دارد(موفقیت کمپین تامین مالی).

Title: Shock and awe: Loudness and unpredictability in Twitter messages and crowdfunding campaign success

Abstract

 Although recent evidence has found support for the importance of social media in communicating specific messages between venture founders and their target audience, there remains a relative paucity of research regarding how specific temporal elements of social media activity are related to key venture development outcomes. In this context, the current study draws on the conceptual framework of shock advertising to understand how louder (i.e., an increasing number of tweets) and unpredictable (i.e., tweets at non-standard times) Twitter activity can improve the odds of crowdfunding success. Using a sample of Kickstarter projects between 2009 and 2018 and cross-sectional regressions (ordinary least squares and the logit model), we find that the odds of meeting goals increase 1.24 times with each percentage increase in tweets, relative to tweets in the project-category-year. The odds of success increase further with an increase in the unpredictability and number of project-category-year adjusted tweets. In an era when standing out in the social media is increasingly challenging, our findings have implications for managing social media messages during crowdfunding campaigns.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    طبقه بندی جنسیتی با استفاده از مدل پیشنهادی مبتنی بر CNN و بهینه سازی کلونی مورچه ها
    خـریـد محـصـول
    شیوه های حسابرسی داخلی و عملکرد مالی تعاونی های پس انداز و اعتبار
    خـریـد محـصـول
    پیش‌بینی جریان نقدی و تأثیر آن بر پایداری مالی سازمان‌های مبتنی بر جامعه
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده تامین مالی ازمحل استقراض: استارت آپ های فین تک
    خـریـد محـصـول
    استفاده از کلاه ایمنی در ورزشکاران سوارکار: فرصت هایی برای مداخله
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری، بهزیستی، علائم افسردگی و سطوح ضربه مغزی در ورزشکاران سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    صدمات سوارکاری: بررسی پنج ساله پذیرش بیماران در بیمارستان در بریتیش کلمبیا، کانادا
    خـریـد محـصـول
    تاریخچه ضربه مغزی و پایگاه دانش در ورزشکاران رقابتی سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل آسیب ها در مسابقات سوارکاری رقابتی
    خـریـد محـصـول
    کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا