light box
امتیاز 2.65 موقعیت یابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 14
تعداد کلمات : 8900
مجله : European Journal of Political Economy
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:موقعیت یابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی

 چکیده

 ما به مطالعه‌ی بازی موقعیت یابی قبل از مذاکره می‌پردازیم که در آن هر یک از طرفین، در فعالیت‌های مؤثر برای افزایش حمایت رأی دهندگان برای دست یابی به پیامد و نتایج چانه زنی مطلوب سرمایه گذاری می‌کنند. موردی که برای تجزیه و تحلیل ما انتخاب شده است انحصار دو جانبه ای است که یک خریدار با یک شرکت داروسازی ملاقات می‌کند و در آنجا این دو در مورد قیمت داروی جدید و نوآورانه مذاکره می‌کنند(موقعیتیابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی). ما عواملی را که بر قیمت مذاکره شده تأثیر می‌گذارد از جمله اثرات درمانی داروی جدید و موجود، هزینه‌های تولید داروی جدید، قیمت داروی موجود، هزینه حاشیه بودجه عمومی و اندازه گروه بیمار تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، نشان داده می‌شود که قیمت مذاکره شده، بسته به ویژگی‌های یک عملکرد سیاسی هزینه با توجه به فعالیت‌های تأثیرگذار، تحت تأثیر ترتیب حرکت طرفین است. صرف نظر از روابط استراتژیک بین دو طرف، بازی‌های موقعیت یابی که احتمالاً بازی می‌شوند مواردی هستند که یکی از دو طرف مذاکره کننده به عنوان رهبر عمل می‌کند در حالی که رقیب به عنوان یک پیرو می‌کند(موقعیتیابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی).

TITLE: Positioning and negotiations: The case of pharmaceutical pricing

Abstract

We study a positioning game prior to negotiations where each party invests into influential activities in order to raise voter support for their preferred bargaining outcome. The case chosen for our analysis is a bilateral monopoly where a purchaser meets a pharmaceutical firm and where the two negotiate on the price of a new and innovative medicine. We identify factors that influence on the negotiated price such as treatment effects of the new and the existing drug, production costs of the new drug, the price of the existing drug, the marginal cost of public funds and patient group size. Furthermore, it is shown that the negotiated price, depending on the characteristics of a political cost function with regard to the influential activities, is influenced by the order of moves taken by the parties. Regardless of the strategic interrelationships between the two parties, likely positioning games to be played are those where one of the two negotiating parties acts as a leader while the rival acts as a follower.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
    خـریـد محـصـول
    دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی تاثیر کادمیوم بر روی جذب و انتقال عناصر غذایی در پیازچه خوراکی
    خـریـد محـصـول
    تضاد منافع بر سر ابعاد سودمند و نامطلوب (مضر) کهور(Prospis spp) در ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا