موقعیت یابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 14

تعداد کلمات : 8900

مجله : European Journal of Political Economy

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
13 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1343 بازدید
33,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:موقعیت یابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی

 چکیده

 ما به مطالعه‌ی بازی موقعیت یابی قبل از مذاکره می‌پردازیم که در آن هر یک از طرفین، در فعالیت‌های مؤثر برای افزایش حمایت رأی دهندگان برای دست یابی به پیامد و نتایج چانه زنی مطلوب سرمایه گذاری می‌کنند. موردی که برای تجزیه و تحلیل ما انتخاب شده است انحصار دو جانبه ای است که یک خریدار با یک شرکت داروسازی ملاقات می‌کند و در آنجا این دو در مورد قیمت داروی جدید و نوآورانه مذاکره می‌کنند(موقعیتیابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی). ما عواملی را که بر قیمت مذاکره شده تأثیر می‌گذارد از جمله اثرات درمانی داروی جدید و موجود، هزینه‌های تولید داروی جدید، قیمت داروی موجود، هزینه حاشیه بودجه عمومی و اندازه گروه بیمار تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، نشان داده می‌شود که قیمت مذاکره شده، بسته به ویژگی‌های یک عملکرد سیاسی هزینه با توجه به فعالیت‌های تأثیرگذار، تحت تأثیر ترتیب حرکت طرفین است. صرف نظر از روابط استراتژیک بین دو طرف، بازی‌های موقعیت یابی که احتمالاً بازی می‌شوند مواردی هستند که یکی از دو طرف مذاکره کننده به عنوان رهبر عمل می‌کند در حالی که رقیب به عنوان یک پیرو می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Positioning and negotiations: The case of pharmaceutical pricing

Abstract

We study a positioning game prior to negotiations where each party invests into influential activities in order to raise voter support for their preferred bargaining outcome. The case chosen for our analysis is a bilateral monopoly where a purchaser meets a pharmaceutical firm and where the two negotiate on the price of a new and innovative medicine. We identify factors that influence on the negotiated price such as treatment effects of the new and the existing drug, production costs of the new drug, the price of the existing drug, the marginal cost of public funds and patient group size. Furthermore, it is shown that the negotiated price, depending on the characteristics of a political cost function with regard to the influential activities, is influenced by the order of moves taken by the parties. Regardless of the strategic interrelationships between the two parties, likely positioning games to be played are those where one of the two negotiating parties acts as a leader while the rival acts as a follower.

 
    دیدگاهتان را بنویسید