light box
امتیاز 2.58 تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 7400
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا اولرانابر رابطه استراتژی محصول و عملکرد فروش

 چکیده

هدف اصلی این مطالعه ارزیابی تأثیر میانجیگری سیاست‌های دولتی زنجیره ارزش بیکسا اولرانابر رابطه بین استراتژی محصول و عملکرد فروش بود. این مطالعه بر اساس نظریه‌های زیر استوار است؛ نظریه مبتنی بر منابع، نظریه شایستگی و نظریه کانال توزیع. این مطالعه از روشهای ترکیبی طراحی توصیفی و اکتشافی استفاده کرد. جمعیت هدف مطالعه ۲،۴۱۹ کشاورزان بیکسا بود که توسط وزارت کشاورزی در شهرستان کوال ثبت شده بودند. حجم نمونه ۱۰۶ کشاورز با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ترسیم شد. در این مطالعه از پرسشنامه ساختار یافته برای جمع آوری داده‌های مورد نیاز از پاسخ دهندگان استفاده شده است. در این پژوهش از آمار توصیفی مانند میانگین، انحراف معیار و درصد و آمار استنباطی با استفاده از تحلیل رگرسیون استفاده شده است. این مطالعه نشان داد که استراتژی محصول بر عملکرد فروش کشاورزان مقیاس کوچک بیکسا اولرانادر شهرستان کوال، کنیا تأثیر می‌گذارد. تعامل اثر تعدیل کننده سیاست دولت بر زنجیره ارزش بیکسا اولرانارابطه بین استراتژی محصول و عملکرد فروش کشاورزان مقیاس کوچک بیکسا اولرانارا تغییر نداد. یافته‌های این مطالعه برای  تحقیقات بازاریابی و وزارتخانه‌های صنعت، تجارت و تعاون و کشاورزی در زمینه تدوین سیاست برای بازاریابی محلی و بین المللی محصولات بیکسا اولرانااهمیت خواهد داشت. این مطالعه توصیه می‌کند که دولت کنیا یک چارچوب سیاست را در حال حاضر که بیکسا اولرانایک محصول برنامه ریزی شده است تنظیم کرده و تولید، فرآوری و بازاریابی آن را تنظیم و ارتقا دهد. مقیاس کوچک کشاورزان و بازاریابان بیکسا اولرانااز این مطالعه آگاهی دارند که برای طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی مؤثر برای افزایش عملکرد فروش مفید است(میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا).

Title: The Mediating Influence of Bixa Ollerana Value Chain Government Policy on the Relationship between Product Strategy and sales performance

Abstract

 The main aim of this study was to assess the Mediating Influence of Bixa Ollerana Value Chain Government Policy on the Relationship between Product Strategy and sales performance. The study is based on the following theories; ResourceBased Theory, Competency Theory, and Distribution Channel Theory. The study adopted descriptive and exploratory research design mixed method approaches. The target population of the study was 2,419 Bixa farmers registered by the Ministry of Agriculture in Kwale County. A sample size of 106 farmers was drawn using simple random sampling technique. The study used structured questionnaire to collect the required data from the respondents. The study used descriptive statistics such as means, standard deviation and percentages and inferential statistics using Regression Analysis. The study established that product strategy influenced the sales performance of small scale Bixa Ollerana farmers in Kwale County, Kenya. The interaction of the moderating effect of Government policy on Bixa Ollerana value chain did not change the relationship between product strategy and sales performance of small scale Bixa Ollerana farmers. The findings from the study will be of importance to practice, marketing scholarship and Ministries of Industry, Trade and Cooperatives and Agriculture on Policy formulation for local and international marketing of Bixa Ollerana products. The study recommends that the Government of Kenya puts in place a policy framework now that Bixa Ollerana is a scheduled crop, to regulate and promote its production, processing and marketing. Small scale Bixa Ollerana farmers and marketers have knowledge from this study which is useful for the design and implementation of effective marketing strategies to increase sales performance.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    اقدام و عملکرد استراتژیک شرکت های فرآوری لبنیات کوچک و متوسط در کنیا
    خـریـد محـصـول
    انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    مفهوم CSR و اهمیت آن برای بانک های تجاری در زمینه بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا
    خـریـد محـصـول
    رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام
    خـریـد محـصـول
    بررسی تأثیر پذیری یاخته‌های بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات کافئین و قهوه بر عملکرد انسان
    خـریـد محـصـول
    تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فواید سلامتی و خطر مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا