خود انضباطی به صورت یک معیار کلیدی جهت بهینه سازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 5000

مجله : Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
12 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1301 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: خود انضباطی به صورت یک معیار  کلیدی جهت بهینه سازی نتایج یادگیری در  شرایط آموزش الکترونیک

 چکیده

محیط یادگیری الکترونیکی فرایند یادگیری را کارآمدتر و جذاب تر می کند. با این وجود ، امکان یادگیری در هر زمان و هر مکان در محیط یادگیری الکترونیکی نیاز به توجه بیشتر دارد تا دانش آموزان را برای دستیابی به دانش و جلوگیری از ترک تحصیل ، مورد توجه قرار دهد. هدف از این مقاله ، اثبات این است که یک نظم و انضباط خود در فرآیند کسب دانش روزمره می تواند به عنوان یک پارامتر اصلی برای بهبود نتایج یادگیری در نظر گرفته شود. نویسندگان این بیانیه را با تجزیه و تحلیل داده ها از سطح فعالیت یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی مشترک و اثبات سطح صلاحیت مناسب اثبات می کنند. بحث در مورد خود انضباط و انگیزه نیز مورد بحث قرار می گیرد(نتایج یادگیری در شرایط آموزش الکترونیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Self-discipline as a key indicator to improve learning outcomes in elearning environment

Abstract

 

E-learning environment makes learning process more efficient and attractive. However, the possibility of learning anytime and anywhere in e-learning environment requires additional attention to motivate students to acquire knowledge and prevent drop-outs. The aim of this paper is to prove that a self-discipline in daily routine knowledge acquisition process could be considered as a key parameter to improve learning outcomes. The authors prove this statement by data analysis of learner activity levels within collaborative e-learning environment and achieved appropriate competence levels. Self-discipline and motivation issues are also discussed.

 
    دیدگاهتان را بنویسید