عنوان فارسی مقاله: خود انضباطی به صورت یک معیار کلیدی جهت بهینه سازی نتایج یادگیری در شرایط آموزش الکترونیک
چکیده
محیط یادگیری الکترونیکی فرایند یادگیری را کارآمدتر و جذاب تر می کند. با این وجود ، امکان یادگیری در هر زمان و هر مکان در محیط یادگیری الکترونیکی نیاز به توجه بیشتر دارد تا دانش آموزان را برای دستیابی به دانش و جلوگیری از ترک تحصیل ، مورد توجه قرار دهد. هدف از این مقاله ، اثبات این است که یک نظم و انضباط خود در فرآیند کسب دانش روزمره می تواند به عنوان یک پارامتر اصلی برای بهبود نتایج یادگیری در نظر گرفته شود. نویسندگان این بیانیه را با تجزیه و تحلیل داده ها از سطح فعالیت یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی مشترک و اثبات سطح صلاحیت مناسب اثبات می کنند. بحث در مورد خود انضباط و انگیزه نیز مورد بحث قرار می گیرد(نتایج یادگیری در شرایط آموزش الکترونیک).