light box
امتیاز 2.65 شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 15
تعداد کلمات : 4400
مجله : Annual Transport Conference at Aalborg University
انتشار : 2007
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ

  چکیده

یک طرح جدید ایمنی جاده ای دانمارک برای سال ۲۰۰۱-۲۰۱۲ در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. تمرکز این طرح کاهش تعداد تلفات و زخمی های جدی و جزئی بود.  به عنوان واکنشی به هدف جدید ، روشی برای شناسایی نقاط آسیب سیاه مبتنی بر شدت آسیب در دانشگاه آلبورگ تهیه شد. در این مقاله این روش در شهرداری هجیرینگ مورد آزمایش قرار گرفته است. و با شناسایی نقاط سیاه معمولی مقایسه شده است. هدف ارزیابی اثر روش جدید   بر شدیدترین حوادث  می باشد و بررسی این است که آیا روش جدید به کار ایمنی در جاده ها که مقرون به صرفه تر هستند کمک میکند. شدت صدمات مبتنی بر یک لکه سیاه نرمال از قبل شکل گرفته است تعداد و شدت تصادفات در نقاط شناسایی شده مقایسه شده است. این مقایسه نشان میدهد که روش مبتنی بر شدت آسیب با استفاده از مزیت می تواند برای مقاطع اصلی جاده مورد استفاده قرار گیرد، زیرا باعث افزایش تمرکز در مکان هایی با حوادث شدید می شود. ارزیابی همچنین شامل تجزیه و تحلیل اینکه مکان های شناسایی شده داری نقاط سیاه واقعی یا غلط هستند یا خیر. این مطالعه شامل مکان های بسیار کمی برای ایجاد نتیجه گیری نهایی در مورد این سؤال است.  با این حال، برای مورد خاص نشان داده شده است که روش جدید به اندازه روش عادی برای شناسایی نقاط سیاه واقعی مؤثر است. سرانجام مقایسه ی میزان سال اول برای درمان لکه های سیاه  از این دو شناسایی انجام شده است. بازهم داده های کمی برای نتیجه گیری کلی وجود دارد، اما در بین مکانهای مورد بررسی نرخ سال اول برای درمان پیشنهادی برای مکان های مشخص شده با روش مبتنی بر شدت آسیب بالاترین بود.

Title: Injury Severity Based Black Spot Identification

Abstract

A new Danish road safety plan for 2001-2012 was published in 2000. The focus for the plan was to reduce the number of fatalities and seriously injured and not slightly injured. As a reaction to the new objective, a method for injury severity based black spot identification was developed at Aalborg University. In this paper the method has been tested in the Municipality of Hjørring and compared with normal black spot identification. The objectives have been to evaluate to what extent the new method increases the focus on the most severe accidents and to examine if the new method contribute to road safety work that are more cost effective. An injury severity based and a normal black spot identification have been preformed and the number and severity of accidents on the identified locations have been compared. The comparison indicates that the injury severity based method with advantage could be used for primarily road sections, because it increases the focus on locations with severe accidents. The evaluation also consists of an analysis of whether the identified locations are true or false black spots. The study includes too few locations to make it possible to make a final conclusion about this question. However, for the specific case it has been shown that the new method is as effective as the normal method for identifying true black spots. Finally a comparison of first year rate for treatment for black spots from the two identifications has been made. Again, there is to little data to make a general conclusion, but among the examined locations the first year rate for the proposed treatment was highest for the locations that were identified by the injury severity based method.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا