عنوان فارسی مقاله:مسابقات ایده داخلی: ادراکات محیط کار و نقش تعدیل کننده فاصله قدرت
چکیده
مسابقات نوآوری داخلی متداول ترین رویکرد عملی برای کسب خلاقیت سازمان است. در اینجا، چالش های مهم تجاری بصورت دیجیتالی برای گروه بزرگی از داوطلبان بالقوه در محدوده فارغ از موقعیت آنها منتشر می شود. تئوری نوآوری تأکید می کند که ادراکات مثبت از محیط کار افراد در تأثیر مثبت بر رفتارهای نوآورانه آنها تأثیر دارد، در حالی که برداشت منفی آنها را سرکوب می کند. ما از کارمندان یک شرکت تابعه خاص یک شرکت بزرگ آلمانی در صنعت ارتباطات از راه دور که مسئول مدیریت کل محصولات گروه است، نظرسنجی کردیم. نتایج نشان داد که (۱) همه عناصر محیط کار در انگیزه ذاتی تأثیر کارکنان نیستند و (۲) جهت گیری از راه دور قدرت وقتی انگیزه ذاتی منجر به تمایل به شرکت در مسابقات بعدی ایده داخلی می شود، مهم است(نقش تعدیل کننده فاصله قدرت).