light box
امتیاز 2.58 نوآوری مقرون به صرفه در بازار های توسعه یافته: مدل ارزیابی مبتنی بر معیار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 9000
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نوآوری مقرون به صرفه در بازار های توسعه یافته: مدل ارزیابی مبتنی بر معیار

چکیده

 در این مقاله یک مدل ارزیابی مبتنی بر معیار برای درک بهتر نوآوری‌های صرفه جو و دلایل موفقیت یا عدم موفقیت آنها در بازارهای پیشرفته ایجاد شده است. سه معیار نوآوری صرفه جویی که توسط ویراچ ۲۰۱۸ معرفی شده است، پایه و اساس مدل ارزیابی است. به منظور تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات ضمن در نظ گرفتن عوامل مرتبط با کاربر، ابعاد و ابزارهای خاصی با معیارهای تعیین شده توسط ویراچ ترکیب شدند، که منجر به مدل ارزیابی ارائه شده شد. علاوه بر این، این مطالعه نشان می‌دهد که نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته با نوآوری صرفه جو در بازارهای در حال توسعه، به ویژه در مورد قابلیت استفاده، کیفیت و اختلاف قیمت، متفاوت است. بنابراین، اصطلاح “نوآوری صرفه جویی درجه دو” برای نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته معرفی شده است. سه مطالعه موردی مختلف با مدل ارزیابی تطبیقی ​​تحلیل شده است. نتایج نشان می‌دهد که موفقیت و / یا عدم موفقیت در نوآوری‌های صرفه جویی، و همچنین تعریف خود نوآوری صرفه جو، بستگی زیادی به بازاری دارد که در آن راه اندازی شده است. این مقاله همچنین می تواندبرای متخصصان مهم باشد زیرا ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل ارزش را برای بهینه سازی استفاده از مدل ارزیابی ارائه می‌دهد و به طور کلی به تقویت دانش موجود در زمینه محصولات و خدمات صرفه جویی کمک می‌کند(نوآوری مقرون به صرفه در بازار).

Title: Frugal innovation in developed markets – Adaption of a criteria-based evaluation model

Abstract

 This paper establishes a criteria-based evaluation model to better understand frugal innovations and the reasons they are either successful or unsuccessful in developed markets. The three criteria for frugal innovation introduced by Weyrauch (2018) form the basis for the evaluation model. In order to analyze products and services while also including user-related factors, certain dimensions and tools were combined with the criteria set defined by Weyrauch, which resulted in the presented evaluation model. Furthermore, this study acknowledges that frugal innovation in developed markets differs from frugal innovation in developing markets, especially concerning usability, quality, and price difference. Therefore, the term “second-degree frugal innovation” is introduced to refer to frugal innovation in developed markets. Three different case studies are analyzed with the adapted evaluation model. The results show that the success and/or failure of frugal innovations, as well as the definition of frugal innovation itself, is highly dependent on the market in which it is launched. This paper can also benefit practitioners as it provides tools such as value analysis to optimize the use of the evaluation model and it contributes to the existing knowledge in the area of frugal products and services in general.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا