light box
امتیاز 2.93 آموزش رسمی نوآوری موجب افزایش نوآوری و ابتکار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 34
تعداد کلمات : 11000
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: آیا آموزش رسمی نوآوری می‌تواند نوآوری و ابتکار را در سطح گروهی و سازمانی   در یک مجموعه  و محیط مراقبت‌های بهداشتی-درمانی  بهبود بخشد؟

 چکیده

هدف: آیا رسمی سازی واقعاً تفکر خلاق یا نوآورانه را از بین می‌برد؟   اگر آموزش رسمی نوآوری در واقع نوآوری در سطح شرکت را بهبود بخشد چطور؟ اگر مدیر قبل از استفاده از منبعی بتواند احتمال موفقیت یا عدم موفقیت چنین برنامه‌ای را پیش بینی کند، چطور؟ هدف از این مطالعه، تعیین این است که آیا رسمی سازی تأثیر مثبتی بر نوآوری در سطح گروهی و سازمانی دارد یا خیر. علاوه بر این، این مطالعه بررسی می کند که قبل از شروع آموزش، تا چه حد موفقیت یا عدم موفقیت چنین برنامه‌ای را می‌توان پیش بینی کرد.

روش: مطالعه مداخله‌ای در یک مرکز بهداشتی و درمانی انجام شد. برای تعیین تأثیر آموزش رسمی نوآوری از اندازه گیری های کمی و کیفی استفاده شد. دو گروه وجود داشت: یک گروه شرکت کننده و یک گروه غیر شرکت کننده. هدف صریح مداخله بهبود نوآوری در سطح گروهی و سازمانی بود.

یافته‌ها: پس از اتمام مداخله نوآوری، گروه شرکت کننده در درک در مورد استراتژی نوآوری و ابتکار ایده، پیشرفت چشمگیری داشته است، در حالی که گروه غیرقابل شرکت در پیشرفت استراتژی نوآوری پیشرفت چشمگیری داشته است.علاوه بر این، هشت ایده ابتکاری در نتیجه آموزش پدید آمد. سه مورد از این ایده‌ها در سازمان پیاده سازی و پخش شدند.

نتيجه گيري: اول، اين مطالعه نشان داد كه رسميت می‌تواند نوآوري در سطح گروهي و سازماني را بهبود بخشد، كه بر خلاف نظريه بود. دوم، این مطالعه نشان داد که سطح هیجان و درگیری در یک گروه برای موفقیت این ابتکار عمل ضروری است. در این مطالعه سطح هیجان و درگیری گروه شرکت کننده به حدی بود که به نظر می‌رسید برای سایر سازمانها مسری است. اگرچه شرکت کننده در هیچ دوره آموزشی شرکت نکرد،   ولی آن ها از  مشارکت گروهی درس گرفتند. علاوه بر این،   موفقیت  رویکرد نوآوری را می توان با برری آمادگی و پتانسیل نواورانه ی گروه یا سازمان پیش بینی کرد

 

Title: Can formal innovation training improve group- and organizational-level innovativeness in a healthcare setting?

Abstract

Purpose: Does formalization really destroy creative or innovative thinking? What if formal innovation training actually improved firm-level innovativeness? What if a manager could predict the likelihood of success or failure of such a program, prior to any resources being used? This is the aim of the study, to determine whether formalization has a positive impact on group- and organizational-level innovativeness. Additionally, this study will explore the extent to which success or failure of such a program can be predetermined, prior to the start of training.
Method: An intervention study was conducted in a healthcare setting. Quantitative and qualitative measurements were used in determining the effect of the formal innovation training. There were two groups: a participant group and a nonparticipant group. The intervention’s express aim was to improve both group- and organizational-level innovativeness.
Findings: After the innovation intervention was completed, the participant group had a significant improvement in their understanding of innovation strategy and idea initiations, while the nonparticipant group had a significant improvement in innovation strategy. Additionally, eight innovative ideas emerged as a result of the training; three of those ideas were implemented and diffused within the organization.
Conclusion: First, this study showed that formalization could improve both group- and organizational-level innovativeness, which was contrary to theory. Second, this study indicated that the level of excitement and engagement in a group is essential to the success of this initiative. In this study, the participating group’s level of excitement and engagement was so high that it seemed it was contagious to the rest of the organization. Even though the nonparticipant did not partake in any training, they learnt from it anyways, through the engagement of the participating group. Furthermore, the success of an innovation initiative can be predicted by looking to the innovative readiness of the group or organization.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
جنسیت در مطالعات ترجمه سمعی بصری
خـریـد محـصـول
زبان‌های اقلیت، برنامه ریزی زبان و ترجمه‌ی سمعی بصری
خـریـد محـصـول
کوید۱۹(COVID-19) و ترومبوآمبولی اندام اصلی: تظاهرات و علایم در سیستم های قلبی عروقی
خـریـد محـصـول
COVID-19 و سلامت روان در برزیل: علایم روانی و روانپزشکی در جمعیت عمومی
خـریـد محـصـول
تشخیص کوید-۱۹(COVID-19)- مرور اجمالی بر روش های فعلی
خـریـد محـصـول
کوید-۱۹(COVID-19) در محیط
خـریـد محـصـول
ترجمه سمعی بصری و موسیقی عامه پسند
خـریـد محـصـول
برهمکنش محاوره‌ای و گفتمان در ترجمه‌ی سمعی بصری: گفت و گوی فی البداهه
خـریـد محـصـول
میزان اطمینان از بیماری کرونا ویروس جدید (COVID-19) در ژاپن
خـریـد محـصـول
مدل سازی و پیش بینی ARIMA از شیوع COVID-19 با الگوی نامنظم
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا