عنوان فارسی مقاله:مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن
چکیده
مرکز راه آهن کلاس ۱ ایالات متحده، زیر ساخت خود را از طریق ترکیبی از نوسازی و نگه داری معمولی اجزای زیر ساخت حفظ و نگه داری میکند. راه آهنهای مختلف از نسبتهای مختلف نوسازی دورهای با اجماع اندک در خصوص بهترین ترکیب استفاده میکنند. به علاوه، مقرون به صرفگی تاکید بر یک روش نسبت به روش دیگر با استفاده از دادههای تجربی تحلیل نشده است. هدف این تحقیق بررسی مقرون به رفگی راهبردهای نگه داری مبتنی بر نوسازی با استفاده از دادههای مالی پیشرفته از منابع صنعت است. نتایج نشان میدهد که اگر راه آهنها نگه داری نوسازی را به کاهش هزینههای سرمایه محدود کند، افزایش هزینههای نگه داری بیش از کاهش موقت در هزینه سرمایه خواهد بود(نوسازی زیرساخت راه آهن).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.