مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 8000

مجله : JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1400 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن

 چکیده  

 مرکز راه آهن کلاس ۱ ایالات متحده، زیر ساخت خود را از طریق ترکیبی از نوسازی و نگه داری معمولی اجزای زیر ساخت حفظ و نگه داری می‌کند. راه آهن‌های مختلف از نسبت‌های مختلف نوسازی دوره‌ای با اجماع اندک در خصوص بهترین ترکیب استفاده می‌کنند. به علاوه، مقرون به صرفگی تاکید بر یک روش نسبت به روش دیگر با استفاده از داده‌های تجربی تحلیل نشده است. هدف این تحقیق بررسی مقرون به رفگی راهبردهای نگه داری مبتنی بر نوسازی با استفاده از داده‌های مالی پیشرفته از منابع صنعت است. نتایج نشان می‌دهد که اگر راه آهن‌ها نگه داری نوسازی را به کاهش هزینه‌های سرمایه محدود کند، افزایش هزینه‌های نگه داری بیش از کاهش موقت در هزینه سرمایه خواهد بود(نوسازی زیرساخت راه آهن).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Cost-Effectiveness of Railway Infrastructure Renewal Maintenance

Abstract

U.S. Class I railways maintain their infrastructure through a mix of ordinary maintenance and periodic renewal of infrastructure components. Different railways use different proportions of ordinary maintenance and periodic renewal with little consensus as to the best combination. Furthermore, the cost-effectiveness of emphasizing one method over the other has not been analyzed using empirical data. The objective of this research is to investigate the cost-effectiveness of renewal-based maintenance strategies using high-level financial data from industry sources. The results indicate that maintenance strategies that place more weight on renewal result in lower unit maintenance costs, at least within a specified observable range. The results imply that if railroads constrain renewal maintenance to reduce overall capital expenditures, increasing maintenance expenses will more than offset temporary reductions in capital spending.
دیدگاهتان را بنویسید