light box
امتیاز 2.58 نگرش معلمان نسبت به اختلال طیف اوتیسم: مروری سیستماتیک">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 10000
مجله : education sciences
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نگرش معلمان نسبت به اختلال طیف اوتیسم: مروری سیستماتیک

 چکیده

  (۱) نگرش معلمان نسبت به گنجاندن دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) در مدارس معمولی بر شیوه های آموزشی روزانه تأثیر می گذارد. بسته به اینکه آیا این نگرش ها مطلوب هستند یا نه، آموزش فراگیر می تواند به طور کامل یا جزئی حاصل  شود. هدف این بررسی سیستماتیک تحلیل نگرش معلمان نسبت به ASD و تعیین متغیرهایی است که آنها را تعدیل می کند. (۲) ما یک بررسی سیستماتیک در پایگاه‌های داده‌های WoS، Scopus و PsycINFO انجام دادیم و تعداد ۱۶ مطالعه موجود در این بررسی را به دست آوردیم. (۳) نتایج سطوح غیرقطعی را در نگرش معلمان نشان داد: برخی از معلمان نگرش مثبت، برخی خنثی و برخی منفی گزارش کردند. (۴) در میان متغیرهایی که احتمالاً نگرش‌ها را تعدیل می‌کنند، دانش، تجربه، آموزش و جنسیت را یافتیم. تحقیقات و پیامدهای آینده برای معلمان پیش از خدمت و ضمن خدمت، مدیران مدارس و سیاست گذاران پیشنهاد شده است.

Title: Teachers’ Attitudes toward Autism Spectrum Disorder: A Systematic Review

Abstract

 (1) Teachers’ attitudes toward the inclusion of students with autism spectrum disorder (ASD) in mainstream schools influence daily educational practices. Depending on whether these attitudes are favorable or not, inclusive education could be fully or partially reached. This systematic review aims to analyze teachers’ attitudes toward ASD and to determine the variables that moderate them. (2) We conducted a systematic review in WoS, Scopus, and PsycINFO databases, obtaining an amount of 16 studies included in this review. (3) The results revealed inconclusive levels in teachers’ attitudes: Some of the teachers reported positive attitudes, some neutral, and some negative. (4) Among the variables that probably moderate attitudes, we found knowledge, experience, training, and gender. Future research and implications for pre-service and in-service teachers, school administrators, and policy makers are suggested.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا